wtorek, 24 marca 2015

Jak siadać na bidet

Niezliczone pomysły na aranżacje wnętrz i design w świetnym stylu - w każdym produkcie i każdym detalu. Portal dla osób ceniących sobie niebanalny wystrój wnętrz w domu oraz w miejscu pracy. Przejrzyj najlepsze projekty wnętrz, zobacz jak można się urządzić.


Wytłumaczcie mi tak łopatologicznie, po co bidet ludziom w domu? A by to zrobić, to trzeba albo.

Coraz częściej w aranżacji łazienek wykorzystywane są bidety, czyli armatura służąca do higieny miejsc intymnych. W sklepach dostępne są bidety stojące oraz wiszące. Obecnie najpopularniejszy jest jednak bidet wiszący, które jest prostszy w utrzymaniu czystości, wygląda też bardziej nowocześnie. Najczęściej wybierane są białe, ceramiczne bidety, które pasują do każdej. Kiedy montować bidet w łazience, a kiedy lepiej zrezygnować?


Czy w małych łazienkach, gdzie nie ma miejsca jest sens wpasowywać klasyczny bidet? Pierwsi z nich są zdania, iż jest to niezwykle pożyteczne rozwiązanie, które uławia znacznie codzienne zabiegi wykonywane w trosce o higienę intymną a także umożliwia szybkie i wygodne odświeżenie w ciągu dnia.

I dobrze jest dokupić sobie do takiego bidetu deskę, o wiele przyjemniej jest siadać na plastiku niż lodowatej ceramice, brrr. Codzienna dawka czarnego humoru. Zalety - higiena, - nie jest zimna jak bidet, - nie trzeba siadać mega rozkrokiem żeby się umyć - wygląd. Do bidetu nie sikasz więc nie musisz siadać.


Inne odpowiedzi (- 0) 1. Bidet staje się w łazience zbędny. Dodatkowo umożliwia personalizację programów, oświetlenie nocne czy regulację temperatury siedziska i wody (niektórzy bowiem nie lubią siadać na zimnej desce). Proszę nie stawać na klapę i deskę.


Mogą Państwo uszkodzić bidet. Nie zajmuje wiele miejsca, więc można go zamontować nawet w małej łazience. Jak zrobić to sprytnie, by był spójny z aranżacją i nie przeszkadzał?


Uziemienie redukuje ryzyko porażenia prądem w przypadku zwarcia elektrycznego. Gdybym wiedział, że będą takie problemy z deską nie zdecydowałbym się na ten sedes. Ogólnie polecam trzymać się z daleka od tych desek chyba, że nie będzie się na nich siadać, albo będą dla dzieci. Zanim kupisz kibel GAP poszukaj czegoś innego (przy czym bidet GAP i jego pokrywa nie mają już takiego feleru).


Wyposażony jest w typową baterię bidetową.

Występuje zarówno w wersji stojącej, jak i wiszącej. Bidety wiszące ładnie się prezentują, a ich sposób mocowania jest w zasadzie niewidoczny. Instaluje się je na stelażu podtynkowym, który bardzo często jest w zestawie miską bidetową. Ja tam jestem zadowolona jak w gabinecie jest takie coś, ale nigdy nie siadam w publicznych miejscach ni na ubikacje ni na bidet.


Kucnąć nad i sie podmyć i tyle. Julia,Maksiu i Tatianka Te książki miały prawdziwą szkołę życia - moja pociecha o podręcznikach z poprzedniego roku. Przecież po każdym skorzystaniu z ubikacji nie będziesz siadać na brzegu wanny, żeby umyć pupę. Ja tak robiłam przez długie lata dopóki nie wybudowałam domu z dużą łazienką i nie zainstalowałam bidetu. Należy pamiętać, że osoba użytkująca to urządzenie może na nim siadać zarówno przodem, jak i tyłem, więc odległość bidetu od innych sprzętów musi być wystarczająco duża.


Ważna jest także wysokość, na której bidet będzie zamontowany. Wyjątkowa i jedyna na allegro japońska deska sedesowa z bidete- ciepła deska - deska jest podgrzewana co w znaczący sposób poprawia komfort użytkowania. A WC które widziałam na żywo miały napisane wielkimi lietarami nie siadać. WC, podobają mi się kanciaste i pasują do moich łazienek, więc jak to jest z tą wygodą? Mam miskę podwieszaną Roca GAP - jestem bardzo zadowolona.


Nie odczuwamy z mężem żadnego dyskomfortu związanego z jej użytkowaniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty