wtorek, 4 sierpnia 2015

Pan pozna panią lento

Oferty dla kobiet w kategorii Pan szuka Pani. Twoja tablica ogłoszeń lokalnych. Zapraszamy do przeglądania ofert. Ogłoszenia kobiet z całej Polski w kategorii Pani szuka Pana.


Witam serdecznie poznam panią do lużyckiej znajomosci ktura wie czego chce mile i dyskretne spotkania w długie i jesienne wieczory.

Pan pozna panią powiat Zielonogórski. Zazwyczaj panowie w kilku zdaniach opisywali, jakiej kobiety poszukują podając interesujący ich wiek czy wygląd. Hej, poznanam Panią z Poznania do przyjažni. Kołobrzeg Randki i przyjaciele Pan szuka pani. Poproś o zamieszczenie zdjęć.


Nazywam się Darek Mieszkam w Białymstoku. Poznam panią w stosownym wieku w celu nawiązania znajomości,która wie co chce od życia. Nie szukam przygód i wrażeń lecz trwałego związku opartego na wzajemności i szacunku.

Pani może być po rozwodzie i na rencie. Kielce Randki i przyjaciele Pan szuka pani. Opis oferty: Poznam panią ktora tez szuka kogos samotnego. Jestem wysoki chyba nawet przystojny.


Poznam szczupłą Panią w celu niezobowiazujacych spotkań, panią mającą ochotę na coś szalonego i ciekawego, która ma ochotę oderwać się od szarej rzeczywistości i miło spędzić czas. Siedlce Randki i przyjaciele Pan szuka pani. Bydgoszcz Randki i przyjaciele Pan szuka pani.


Wady tez posiadam ale to przy bliższym poznaniu się. Pan 38l z Wałbrzycha miły pozna Panią moje okolice np. Pan lat pozna panią około lat 50. Mm lat Posiadam własne lokum - mieszkam sam.


Chojnice Randki i przyjaciele Pan szuka pani. Pan- pozna panią lub parę lokum jest. Przemyśl Randki i przyjaciele Pan szuka pani. Malbork Randki i przyjaciele Pan szuka pani.


Ostrołęka Randki i przyjaciele Pan szuka pani.

Poznam normalną, wesołą, niezależną pod każdym względem Panią w przybliżonym do mojego wieku (65l) jestem normalnym facetem nie palącym, emerytem bez żadnych zobowiązań. Witam, mam lat, blondyn , szczupły. Nie ładuję kont telefonów i nie wysyłam pieniędzy.


Niepijacy i niepalący optymista. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam. Pogodny, szczupły, niepalący, bez zobowiązań, wyk. Wesoły chłopak pozna kobietę do miłej rozmowy a może spotkania.


Mam lat i kryzys małżeński. Brakuje mi kogoś kto mnie pocieszy - rozweseli. Szukam pani aktywnej sportowo która lubi jazdę rowerem jest energiczna i pełna życia.


Lubi podróżować po górach i turystycznie oraz zna język angielski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty