piątek, 16 października 2015

Historie z życia wzięte o miłości

Do mnie docierały jakieś strzępy relacji o niej i wiedziałem, że z kimś jest, że wyjechała na rok z Polski, ale wróciła i znów mieszka ze swoimi rodzicami. Starałem się nie zwracać uwagi na te informacje i żyć własnym życiem. Byłem w dwóch związkach, które wydawały się poważne, lecz ostatecznie nic z nich nie wyszło. Interesują cię perypetie innych ludzi?


Przygotowaliśmy dla ciebie prawdziwe poruszające historie z życia wzięte i najlepsze opowiadania miłosne. Przekonaj się, z jakimi problemami przyszło się zmierzyć osobom takim jak ty.

Koniecznie przeczytaj, a później porozmawiaj o tym na naszym forum! Historie z życia wzięte: Miłość naprawdę jest ślepa:. W zasadzie wyszłam z całej tej miłości bez szwanku – nie zaszłam w ciążę, nie wyszłam za niego, nie powierzyłam mu swoich oszczędności. Jedynie miałam złamane serce, takie na temblaku, jak u Katarzyny Grocholi.


Ale zdaje się, że powoli i serce dochodzi do siebie. Czytuję tutaj różne historie i pomyślałam, że podzielę się moją historią życiową. No może nie jestem jakąś sławną osobistością i nie mam jakiegoś bogatego życia, ale mam ochotę podzielić się z wami tym, co przydarzyło mi się najpiękniejszego w życiu.


Jeżeli tak, to wyciągnijcie lekcję z moich błędów.

Do rzeczy: swojego faceta poznałam jakieś lat temu jeszcze chodząc do szkoły. Większość z was woli pewnie typ macho- umięśnionych, ekstrawertycznych, pewnych siebie samców alfa. Ja natomiast zawsze uważałam, że wersje alfa mają dużo bugów (taki żart dla graczy :P). Jestem z moją dziewczyną od lat. W zeszły weekend chciałem jej się oświadczyć.


Po romantycznej kolacji, przykląkłem na jedno kolano i wręczając jej pierścionek zaręczynowy zapytałem Kasiu, miłości mojego życia, czy chcesz zostać. Kumpel przelał mi pieniądze na konto, z którego nie korzystam już od lat. Nagle, z dnia na dzień, musiały stawić czoła nowym wyzwaniom i pełnym pogardy spojrzeniom nieprzychylnych ludzi. Strzel suba,łapkę oraz dzwoneczek! No i odstawiłam się jak ta lala i poszłam, on tam już na mnie czekał.


Ponadto, pod moim kolanem był kamień o którego obdarłam skórę wręcz do krwi. Na szczęście okazało się, że ma on lokal - pobliską klubokawiarnię, w której zaproponował opatrzenie ran. Ze względu na ilość krwi z kolana zgodziłam się bez wahania. W drodze Jacek okazał się super facetem. Tag: historie z życia wzięte o miłości.


Mama ma dziwne przeczucia wobec zięcia. Jest oszołomiona, gdy dowiaduje się o jego przeszłości. Znacie jakieś ciekawe straszne historie z życia wzięte?

No więc jutro nocują u mnie kumpele i przeważnie zawsze gdy u mnie są opowiadamy sobie całą noc jakieś straszne opowiadania. Cytaty i obrazki o miłości, przyjaźni i życiu. Złote myśli, cytaty i historie z życia wzięte. Zamów dostawę do dowolnego salonu i zapłać przy odbiorze! Jeżeli się spodobało nie zapomnij zostawić łapki, zasubskrybować kanału i kliknąć ikonę dzwoneczka, aby być na bieżąco!


Z Życia Wzięte Wydanie Specjalne O miłości - , tylko w empik. The Sims Life Stories to pierwsza gra z nowej linii produktów firmy Electronic Arts zrzeszonych pod wspólną nazwą The Sims Stories.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty