poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Poznam panią do 30

Wejdź do kategorii - lat pani pozna pana i przeglądaj najnowsze ogłoszenia z tematyki Towarzyskie - lat. Gdy widzisz w gazecie ogłoszenia pani szuka pana lub pani pozna pana, uśmiechasz się lekko? Niezręcznie Ci dać takie ogłoszenie?


Myślisz, że dziś ogłoszenia: poznam pana przeniosły się do internetu, czyli do sieci? Tu też odbywają się poszukiwania miłości na poważnie.

Pan pozna panią – tak bardzo często zaczynały się anonse towarzyskie, które publikowane były na łamach gazet wydawanych w ubiegłym stuleciu. Zazwyczaj panowie w kilku zdaniach opisywali, jakiej kobiety poszukują podając interesujący ich wiek czy wygląd. Poznam ciekawą panią z Olsztyn. Dyskretny, konkretny, lubiący poznawać singiel. Ja latek, 180cm brunet, Woj Mazowieckie ok Warszawy ;) Ale moge dogadac sie z Paniani z dalszych miast.


Zapytaj o cenę Pani szuka Pana. Wolsztyn, wolsztyński, wielkopolskie. Witam, poznam miłą i sympatyczną panią do spędzenia miło czasu (kawa, kino, spacer) a może uda się stworzyć z tej znajomości stały związek.

Opis oferty: Miły, spokojny, czuły, wrażliwy, pragnie poznać panią o podobnych cechach, zdecydowaną na stały związek, oparty na miłości, partnerstwie oraz realizacji wspólnych zainteresowań i pasji. Witam serdecznie poznam Panią do stałego związku miłej szczerej kochanej mam lat Kostrzyn Wielkopolski okolice pozdrowiam. Miły samotny facet pozna panią z Sanoka lub bliskich okolic. Panią z wiekszym C, -lat grzeczną i grzeszną, inteligentną.


Miło spędzać czas w swoim towarzystwie. Masz szerokie zainteresowania i ukryte tajemnice,ciekawi cię i chcesz wiedzieć co może być dalej:). Szukam wstydliwej skromnej kobiety. Odezwij się:)Chetnie porozmawiam,wymienie poglądy z realnymi Paniami.


Ja niezależna, wesoła, zadbana. Witam poznam Panią powiat nowotomyski grodziski wolsztyński i okolice. Po 30-tce (Życie dojrzałe) poznam panią po Zaloguj się, aby obserwować. Może któraś Pani czuje sie samotna i potrzebuje sie czasami spotkac.


Hej szukam milego pana do lat na miłe spotkania. Witam Panie Mieszkam w Kielcach 39l 183cm 83kg krótkie włosy niebieskie oczy Wesoły spontaniczny otwarty Chętnie poznam fajna wolna kobietę która lubi. Nie jestem zainteresowany tylko samymi s. Której tak jak mi brakuje tego czegoś w swoim związku.

Aktualizacja: godzin temu. Czesc jestem Konrad mam lat chętnie poznam panią niewysoką. Oczekuje od niej czułości wyrozumiałości i miłości. Raczej stały związek ale nie małżeński.


Zainteresowane Panie zapraszam do kontaktu. Samotny, niezależny materialnie, bez bagażu i zobowiązań z przeszłości. Jestem mistrzem świata w przytulaniu :). Jedni nazywają to samotnością, ale w moim przypadku raczej chodzi po prostu o zainteresowanie i chemię, która się ulotniła.


Witam uprzejmie tu z tej strony Janusz mam lat mieszkam w Bytowie jestem szczerym facetem by bylo mi milo poznać normalną dziewczyne do normalnej relacji przyjazni. Poszukuje Pani w przedziale wiekowym miedzy - lat która potrafi uszanowa przyjażń i znajomość. Opis oferty: Witam Wszystkie Panie.


Dziewczyna z okolic wojewódzwa pomorskiego. Atutem będzie znajomość języka niemieckiego,Choć nie jest to warunek. Lubię zwiedzać,kocham kino spacery,rower,zakupy,basen.


Resztę opowiem o sobie przy pierwszym spotkaniu. Choć moja propozycja może na to nie wskazywać sądzę, że różnię się od większości Pańow na tym portalu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty