czwartek, 29 września 2016

Czy starsze wolą młodszych

Słowo daję, musiałam żyć w jakimś równoległym wszechświecie, bo kompletnie nie zdawałam sobie z tego sprawy. Jeśli już zdarzało mi sie o kimś fantazjować, był to raczej starzejący się gwiazdor rocka. A tu proszę, koleżanki mnie zaskoczyły! Dlaczego kobiety wolą młodszych?


Tomek, skończył już lata, ale wygląda jak uczeń gimnazjum. Jest bardzo przystojny, ale to uroda dziecka, nie.

Taka kobieta nie chce być od mężczyzny zależna. W związku liczy na równość i niezależność pomiędzy partnerami. Rada: Nie oczekuj od faceta zbyt wiele, sama zadbaj o swoje potrzeby.


Wskutek tego kobiety starsze wolą młodszych facetów ponieważ oni nie miewają problemów z erekcją. O tym mówią same otwarcie a ich wypowiedzi można przeczytać na różnych forach internetowych. Dla naszych czytelników przytaczamy wypowiedź jednej kobiety, która wyraziła swoją opinie dlaczego woli młodszych mężczyzn. Jeśli nie masz ukończonych lat, nie powinieneś jej oglądać.


Czy starsze kobiety chcą młodszych facetów? Jestem na pewnym serwisie randkowym.

Jako, że nie jestem nieprzystojny, to nie narzekam na brak odzewu od kobiet. Mężczyzna może się spotykać z matką, ale zapewne ona sama jest zmęczona upominaniem własnych dzieci, że nie chce dodawać kolejnego do swojej listy! Poza tym ma ważniejsze rzeczy, o których ma ochotę myśleć, kiedy jest ze swym młodszym kochankiem!


Baby biorą sobie młodszych, romansują z nimi, a później beczą jak dostaną kopa. Często mówi się, że chłoptaś tylko na kasę leci, na wygodne życie, a potem ją rzuci. Jasne, zdarzają się tacy i to działający z premedytacją. Mają precyzyjny plan, jak tu wyrwać starszą, bogatą babkę żeby. Są dojrzałe, bogate i pozbawione zahamowań.


Choć nierzadko daleko im do ideału, zdają się nie przykładać do tego zbyt dużej wagi i nie mają problemów z zamieszczaniem swoich, często dość odważnych zdjęć, na stronach serwisów społecznościowych. Takich przykładów nie brakuje też w show-biznesie. Zobacz, która gwiazda zdecydowała. Rozumiem że mogą być zgrabniejsze, ale przycież mają więcej wad niz ich starsze kolezanki!


Trzeba się taką panienką opiekować nieraz jak dzieckiem, no i ten stres. Kiedy facet kieruje się instynktem, to jako reproduktor, młodsza daje większą gwarancję na zdrowe potomstwo. Być może wynikało to z tego, że mężczyźni później dojrzewają. Zastanawia mnie, co w takim razie się zmieniło, że panowie wybierają starsze partnerki i na odwrót?


Czy taki związek nie przerodzi się w mamusiowanie? Nurtuje mnie ten temat, gdyż dla mnie takie związki nie mają sensu, kojarzy mi się to ze zdradami dla młodszych.

W pokoju jest ciemnawo to ciała nie widać a nie które to są takie ostre ,ze wyższa szkoła jazdy. Starsze Panie same tego chcą. Nawet się sporo podszkolił w niektórych pozycjach np.


Biedna Mirka, dość głęboko wierząca , była zdruzgotana opowiadając mi o wszystkim. Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych. Również statystyki zebrane przez GUS potwierdzają, że Polki coraz częściej wychodzą za młodszych od siebie mężczyzn.


Najczęściej jest to rok-dwa lata różnicy, choć niekiedy nawet i więcej. Z obserwacji specjalistów wynika, że szczególnie dojrzałe kobiety wolą wiązać się ze znacznie młodszymi od siebie partnerami. Podobnie jak starsi faceci lgną do małolatek, tak samo starsze kobiety szukają młodszych partnerów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty