środa, 1 lutego 2017

Makarska w ciemno

Trzeba się liczyć także z tym, że co lepsze kwatery będą już pozajmowane i po przebierane. Taki jest urok wyjazdów w ciemno. W sumie to ja nawet do Wiednia przeprowadziłam się praktycznie w ciemno, bo nie mieliśmy mieszkania tylko przygarnęli nas ludzie z firmy do tego, które oni wynajmowali i dorzuciliśmy się do czynszu, a później dopiero znaleźliśmy coś swojego :D.


Po takich przeżyciach gdy jechałam z wszystkimi rzeczami za granicę, nie wiedząc do. Witam, Zamierzam ponownie odwiedzić Chorwację. A że był to koniec czerwca nie było problemu ze znalezieniem apartamentu na miejscu.

A co sądzicie o sierpniu w rejonie Makarskiej ? Bardzo lubię wyjazdy w ciemno. Zwiedziłem w ten sposób już wiele fajnych miejsc w Europie. Wybieram się na przełomie sierpnia i września. Rejon Makarskiej i bardziej na południe.


Mogę się zrewanżować informacjami na temat Włoch,Portugalii,Hiszpanii,Francji i Norwegii. My byliśmy również w ciemno, w lipcu, po sąsiedzku w Podgorze. Tucepi też jest na naszej liście - byliśmy tam dwa razy na spacerze.


Ciekawa jestem jaki jest adres waszej kwatery.

Jeśli to nie tajemnica to proszę o namiar na d. Cieszę się ze Wam się Chorwacja spodobała. My też jesteśmy zakochani od lat. Breli i okolice Dubrownika i Cavtatu na dni w tym dwa noclegi tranzytowe.


Warto mieć ze sbą trochę własnego wiktu, na co trzeci obiad. Basia Ja jadę w ciemno września. Biorąc pod uwagę datę i fakt, że natężony sezon urlopowy już się skończył, liczę na duży wybór i spokój Tylko pogoda mnie martwi. Na wszystkich portalach pogodowych zapowiadają deszcze w tym czasie. W Chorwacji byliśmy w zeszłym roku, w lipcu, jechaliśmy w ciemno, nie wiedząc nawet gdzie chcemy dojechać konkretnie, miało być ładnie.


Wylądowaliśmy w Omisiu, bardzo ciekawa miejscowość, wszędzie dość blisko, zwiedziliśmy wodospady Krka, wyspę Brać, Dubrownik, kanion Cetyny, Makarską, Split, a nawet Mostar w Bośni. W środku sezonu nie warto jechać w ciemno, bo apartamentów brakuje. Zatrzęsienie ludzi na plaży - nie ma gdzie nawet ręcznika rozłożyć, chyba, że się przyjdzie o 7. We wszystkich lokalach jedzenie takie samo, a do tego bez szału w smaku! Temat: Makarska Małgorzata H. Zawsze mozna w ciemno :) Szczyt sezonu to przelom lipca i sierpnia. Wtedy robi sie ciasno, ale na forum cro.


Obiekt Apartments Denis jest położony w miejscowości Makarska w żupani splicko-dalmatyńskiej. Oferuje on bezpłatne WiFi i bezpłatny prywatny parking.

Wszystkie apartamenty są klimatyzowane. Jechaliśmy w ciemno, więc zależało nam by znaleźć się tu jak najwcześniej i tak też. Riwiera Makarska – to stamtąd pochodzą moje najlepsze wspomnienia wakacyjne z dzieciństwa.


Ja zazwyczaj jeździłam do Baśki Vody i Breli, czasem zwiedzaliśmy Makarską oraz Omisia. Mam nadzieję, że jeszcze będę miała okazję wrócić. Czas zaplanować wakacje w Chorwacji – marzec to najlepszy czas na wakacyjny plan.


Planowanie wakacji to nie lada przedsięwzięcie. Sami, samochodem, w ciemno, bez rezerwacji. Rezerwacji nie trzeba było bo tubylcy jak tylko widzą obcą rejestrację na samochodzie natychmiast zagadują i proponują swoją kwaterę.


Makarska to miasto położone w południowo-wschodniej części Chorwacji, w regionie Dalmacja, mniej więcej 1kilometrów od Dubrovnika. Jest to bardzo malownicza miejscowość, podobno jedna z bardziej rozrywkowych w regionie. Ma do zaoferowania przede wszystkim niezwykły klimat miasta - możemy zafundować sobie przyjemny spacer klimatycznymi uliczkami lub jednym z dwóch nadmorskich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty