piątek, 9 marca 2018

Jestem samotna w związku

Jeżeli w tym przypadku pojawia się uczucie samotności w związku, to wynika ono z bycia niezrozumianym przez osobę, która zdawała się być dla nas najważniejsza lub myśli, iż tak naprawdę nie znamy człowieka, z którym spędziliśmy wiele lat lub myliliśmy się co do jego oceny. Samotność w związku to problem, który dotyka wielu małżonków. Często jest pierwszym sygnałem kryzysu między dwojgiem ludzi. Partnerzy nie spędzają ze sobą wolnego czasu, przestają rozmawiać albo bezustannie się kłócą. Ta chora sytuacja trwała blisko lata i doprowadziła mnie do depresji.


Mimo, że mam dwójkę małych dzieci, to postanowiłam odejść i uważam to za najlepszą decyzję w swoim życiu.

Teraz powolutku odbudowuję swoje życie i zaczynam cieszyć się drobiazgami. Mam podobnie , tyle ze ja juz prawie lat z związku , od lat to takie ciągnięcie tego na siłę, miał być rozwód potem terapia i tak naprawde znow jestesmy w tym punkcie co lata temu , tyle ze ja juz niemam ochoty tego ciągnąć. Czyli co piąta kobieta czuje się w związku samotna… Dobrze, że mnie to nie dotknęło… Ale wydaje mi się, że jest to bardzo trudna sytuacja, być z kimś w związku, a jednak jakby w nim nie być. Są dwie oddzielne osoby, które żyją obok siebie, a nie razem. Re: Samotna w związku malyratownik 16.


Dlaczego to zawsze kobiety piszą ? Ale skoro ja czuję się samotna w związku, może on też czuje się podobnie? Moim zdaniem samotność w parze jest zawsze obustronna.

Może tylko inaczej się przejawia. Ona jest zwykle tak przejęta zadaniami i rolą gospodyni, że jej się wydaje, że jeśli lepiej ugotuje, lepiej posprząta, to będzie w ogóle lepiej. Wydaje mi się, że coś jest ze mną nie tak, nie potrafię zainteresować kogoś wartościowego swoją osobą - żali się pani Beata. W dojrzałym związku pojawia się spokój, pewność i duma z partnera. Z tego, co on robi, jaki jest, co mówi.


Pojawia się wtedy we mnie pewien niezwykły rodzaj wibracji: to jest mój człowiek. Ten, o którym można marzyć, jest mój. Niecały tok temu urodziła nam się córeczka.


Od dwóch lat jest coraz gorzej. Prawie ze sobą nie rozmawiamy, partner nie okazuje mi żadnej. Puszysta miła samotna w związku Szukaja tego czego nie nam w związku.


Jeśli czujesz się spełnioną, kochaną, pewną siebie kobietą u boku swojego mężczyzny, jesteś prawdziwą szczęściarą. Obecny związek nie daje mi w 1 satysfakcji. Niewiele czasu spędzamy wspólnie z partnerem, każdy z nas ma swoje sprawy i pasje.


Brakuje mi bliskości partnera na co dzień, rzadko się przytulamy, całujemy. Samotna matka też ma prawo do szczęścia i nie myśli o sobie ale o dziecku żeby ono miało normalna rodzinę. Sama jestem mamą i rozumiem to doskonałe.

Więc drodzy faceci najpierw postacie się w sytuacji samotnych matek a później oceniacie bo wszystkie samotne matki wrzucacie do jednego worka. Jednak fakt bycia samotną matką nie jest w żadnym wypadku wyrokiem skazującym na samotność! Co więcej, ma także swoje zalety, bo wszystko to, czego wymaga wychowywanie potomka, pomocne jest przy budowaniu stabilności w związku. Osoby samotnie wychowujące dziecko to zwykle dojrzali, odpowiedzialni i pełni miłości partnerzy. Towarzyskie Gdynia okolice: Samotna w związku.


Zapraszam do kontaktu dojrzałą kobietę. Ja wysoki facet w średnim wieku. Znajomość oparta na zaufaniu i dyskrecji. Więcej o sobie w dalszej korespondencji. Wystarczy jedynie dostrzec swoje dobre cechy, uwierzyć, w siebie w swoje możliwości.


Nie szukaj miłości na siłę, ale też nie czekaj na nią na kanapie przez telewizorem. Spotykaj się z ludźmi, idź na kręgle, do kina – siedząc zamknięta w czterech ścianach nikogo nowego na pewno nie poznasz ! Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty