czwartek, 21 czerwca 2018

Wyjazd z dziewczyna

Jestem z kujawsko-pomorskiego i do krakowa to mi troche daleko, ale obchodzimy rocznice, wiec w sumie z drugiej strony ten krakow to propozycja ciekawa:) tyle, ze ja bym raczej wolal taki. Akcja rozpoczyna się w ostatnim dniu roku szkolnego. Bliźniaki, Tomek i Tośka, mają obiecany wyjazd wraz z rodzicami na Mazury.


Niestety, plany muszą ulec zmianie, bo Tomek ma poprawkę z historii. Niedługo planuje wyjazd z moją dziewczyną w góry, będzie to pierwszy nasz taki wspólny wypad za miasto i pierwsza możliwość bycia sam na sam przez kilka dni ( i kilka nocy;) ).

Jednak obawiam się że pogoda nie dopisze i skończy się na tym że bedziemy musieli siedziec w pokoju, bo zapowiadaja na te dni dość spore opady deszczu. Wyjazd z dziewczyną na weekend - gdzie? Witam, od kilku dni zastanawiamy się z dziewczyną gdzie by pojechać na weekend w góry dodam że mieszkamy na śląsku dokładniej k-ce. Moja dziewczyna jak by nie potrafi zrozumiec niektorych rzeczy.


Oboje zaniedlugo konczymy lat. Moja córka na lat i do tej pory wakacje spędzała albo z nami, albo na zorganizowanych przez biura podróży lub szkolę obozach. Wczoraj właśnie nam powiedziała, że w sierpniu bardzo chce wyjechać sama ze swoim chłopakiem.

Znamy jej chłopaka, oboje z mężem bardzo go lubimy, ale ta prośba spadła na nas jak grom z jasnego nieba. Dziewczyna zaproponowała nam zwrot kasy (tyle co miała na bilet ), ale nawet nie chcieliśmy o tym słyszeć. Ludzie musicie mi pomóc, spieprzyłam i nie wiem co robić.


Za 2-tygodnie chcemy się wybrać z dziewczyną na jakieś 2-dni na jakiś odpoczynek. Od razu mówię,że Odpadają Karkonosze i Sudety bo mieszkam niedaleko,morze też odpada. Złoty Bożek tańczy: Stulejarze mam megaważne pytanie. Moja pierwsza w życiu dziewczyna (oboje mamy po lata) zgodziła się wyjechać ze mną na dni na wakacje w tym roku Dodam że nigdy nie uprawiałem seksu z nią ani z nikim innym a ona miała już chłopaków przede mną Jesteśmy szczerzy i rozmawiamy ze sobą.


Chodzimy razem od miesięcy. Z tych na wyjazd nadaje się najwyżej jedna. Inne są nieatrakcyjne, wulgarne lub mają jakieś absurdalne roszczenia, dlatego nie ma sensu tracić czasu na wymianę maili, tylko najlepiej jak. A jak by cie zwolnili z pracy to za dwa tygodnie bedziesz stal z czapka na ulicy i zebral, albo lowil karpie i labedzie w parku na wedke. To ze masz czlonka to nie ma sie czym chwalic bo inni tez maja ! Posiadanie czlonka to jest wszystko.


Obraczki kupic to wielkie NIC ! Stefan wspomina sylwestra w Atenach: - To był mój pierwszy wyjazd z całkiem obcymi ludźmi. W grupie była dziewczyna, która w Nowy Rok tak się upiła, że dostała białej gorączki.

Nie wiem, o co poszło, bo mnie przy tym nie było, ale uderzyła moją koleżankę pięścią w nos. Po tej akcji grupa zdecydowała, żeby dalej z nią nie. Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Jestem z dziewczyna 3lata a ona mi teraz mówi że woli kobiety co robi. Utarło się, że jak podróżnicza randka – to tylko w Paryżu.


Dzięki zebranym opiniom, rozeznaniu w temacie i odrobinie własnych doświadczeń spróbuję obalić ten stereotyp. Gdzie więc jechać z dziewczyną albo chłopakiem, by naprawdę wspominać wyjazd jak kolejne kadry z filmu? Ich losy połączy tytułowy wyjazd integracyjny, który wymknie się spod.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty