czwartek, 6 marca 2014

Świat otwarty rany zamknięte

Sądze że powinniśmy stać otworem do świata, i nie pokazywać jak cholernie nas rani od środka. Twilight - The meadow Jeśli filmik się spodobał, zostaw łapkę w górę. To zmotywuje mnie do dalszego działania. Tak na początek łapcie moją ulubioną piosenkę :3.


Powstrzymywałam się od wyjścia.

Dominik (Jakub Gierszał) odpisuje: Świat jest otwarty, rany zamknięte. Gra w odwrócone, z ciekawości, jaki będzie następny krok. Alternatywna rzeczywistość zaprasza, lecz wymaga wtajemniczenia. Uczestnicy gry poruszają się w tym świecie pod postacią awatarów, mniej lub bardziej odbiegających od tego, kim są w realu.


Rany zamknięte, świat otwarty. U nas możesz nie tylko zrobić zakupy ale. Otwarty świat rany zamknięte. Moja droga ,moje życie,mój wybór ,moja krew.

Jest fajnie ,w miarę ,po prostu da sie żyć. Wystarczyło docenić to co jest i czego nigdy nie będzie ,czasem sie usmiechnąć moze nawet zaśmiać. Sorry ze wczorajszy post taki.


Dużo osób pyta sie jaki związek ? Siedzę zamknięty w moim pokoju, moim wiezieniu, moim zbawieniu od nowych ran, uciekam w samotność od nowych ludzi i od tych których znam, by nikt kto jest blisko. Zamknięty świat rany otwarte. M ratings 277k ratings See, that’s what the app is perfect for. Sounds perfect Wahhhh, I don’t wanna.


Lucyfer Jestem szatanem w ciele człowieka. Autor: ZmotoryzowanaMama o 21:09. Bywają momenty, gdy to wszystko do mnie wraca. Nie ważne co w danej chwili robię, czy jestem bardziej zajęty, czy mniej. Te myśli po prostu tak nagle przychodzą, a wtedy trudno jest mi się ich pozbyć.


Jedni mówią, że świat zniszczy ogień. Iż poznałem pożądania srogie, jestem z tymi, którzy mówią: ogień. Gdyby świat zaś dwakroć ginąć mógł, myślę, że wiem o nienawiści dość, by rzec: równie dobry lód jest, by niszczyć, i jest go w bród.

Ten świat nie ma miłości, ten świat umiera. Nasza historia już została opowiedziana, my odchodzimy, a wy zostaniecie. Zabijacie się powoli, sami o tym nie wiedząc.


Opis: podczas oglądania filmiku. Kaihōsō heisa no sekai” Anime o przyjaźni demona i shinigami. Obie z mrocznymi przeszłościami ale wszystkie rany się zamknęły prawda? Dusza w sobie największy ból, ale oprócz tego na ich drodze staje zielono włosy.


RANY ZAMKNIĘTE - OTWARTY ŚWIAT następne poprzednie Fajne 1. Ja nigdy nie proszę o pomoc, dlatego teraz tak bardzo cierpie , bo nie mam odwagi o nią prosić. Get in touch with Świat otwarty, rany zamknięte. Ask anything you want to learn about Świat otwarty, rany zamknięte. Darmowy, największy w Polsce blog ze zdjęciami.


Dodawaj zdjęcia, fotorelacje i znajdź znajomych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty