środa, 11 czerwca 2014

Pani pozna pana lento

Ogłoszenia kobiet z całej Polski w kategorii Pani szuka Pana. Twoja tablica ogłoszeń lokalnych. Zapraszamy do przeglądania ofert. Chętnie wyświetlilibyśmy opis, ale witryna, którą oglądasz,.


Baza darmowych ogłoszeń lokalnych z całej Polski Lento. Pani pozna Pana Zachodniopomorskie.

Randki i przyjaciele Pani szuka pana. Poproś o zamieszczenie zdjęć. Moje szczęście jest koloru twoich oczu. Ma twój uśmiech, twoje ręce, twoją twarz.


Są kobiety, które poznają pana na jedną noc, romantyczną kolację czy szaloną zabawę i takie, które poznają pana na całe życie, na dobre i na złe. Marzą o małżeństwie i pięknej miłości. Poznam Pana z okolic Gniezna , na dłużej lub stały związek.


STANU WOLNEGO I NIEPALĄCEGO , wysokiego , szczupłego , wykształconego ,z poczuciem humoru, z chęcią.

Chodzi mi o zwykle meskie towarzystwo I raczej relacje przyjaciol, a nie kochankow. Otwartość to decydujący czynnik gwarantujący osiągnięcie szczęścia. Skorzystaj z wyszukiwarki ogłoszeń na Lento. Na Lento poznasz kumpli w Mazowieckie szukających tak jak Ty przyjaciół by wspólnie wybrać się na imprezę, lub wyskoczyć na piwo.


Pan szuka Pana poszerzy grono twoich przyjaciół i znajomych. Jeśli chcesz mnie poznać i jakie mam hobby, to zadzwoń do mnie, jestem ciekawa co tu robisz. Witam,poszukuje ta droga pana dojrzalego,spontanicznego,z poczuciem humoru,usmiechnietego,zadbanego i przystojnego.


Opis oferty: samotna pani po czterdziestce pozna pana do stałego związku w podobnym wieku. Do tej pory dostalam od zycia to co najgorsze. Lubie spacery i spotkania ze znajomymi. Film i kino akcji oraz kryminaly i horrory.


Kocham zwierzeta i sama mam Owczarki Niemieckie. Szukam normalnego czulego pana. Szczerosc i zaufanie to podstawa. Jestem panna ale mam doroslego syna i synowa ale nie mieszkaja ze mna. Jestem miłą uśmiechnięta kobietą, która mimo tego co przeżyła nadal czerpie z życia jak najwięcej.


Uwielbiam spacery i jazdę na rowerze.

Najnowsze ogłoszenia z poddziału Towarzyskie pani pozna pana. Wejdź - przeglądaj i dodawaj ogłoszenia pani pozna pana. Wykonuje pracę biurową,lubie zacisze domowe,podróże. Blondynka ( krótkie włosy) śred.


Liczę na powagę z Pana strony. Samotnosc, to nie najlepsza forma spedzania czasu. Chetnie poznalabym Pana , najlepiej z Krakowa, starszego po roku zycia. Ale zadbanego , moze uwazac ze wyglada.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty