czwartek, 5 czerwca 2014

Szukam dyskretnego przyjaciela

Chciałabym nawiązać dyskretną , niepowtarzalną relację satysfakcjonującą obie strony. Jesteś miłym i dyskretnym facetem plus i szukasz kogoś na dłuższą znajomość to napisz i wyślij swoje foto. Byc może także coś więcej ale to z czasem.


Proszę o konkretne odpowiedzi tylko z Głogowa i jesli nie odpisuje tzn że nie jestem zainteresowana. Nie wysyłam fotek z wiadomych względ. Szukam faceta w podobnej sytuacji.


Na wiadomości BEZ ZDJECIA czy chamskie zdjęcia członków NIE ODPOWIADAM. Może jakieś spotkanie w plenerze. Jeśli chodzi o wygląd to jestem szczupła i zadbana. Opis oferty: Witam, szukam dyskretnego przyjaciela.


Jestem w związku ale czuję się bardzo samotna. Chciałbyś przeżyć coś wyjątkowego, co sprawi Ci ogromną przyjemność? Podobno jest teraz w Tarnowie. Towarzyskie Gdańsk: Tylko przyjaciel, nie wyobrażaj sobie nic więcej. Dyskretnego przyjaciela szukam.


Czasami jest tak, że niby wszystko masz w swoim życiu i to wszystko niby jest na swoim miejscu i takie jakie być powinno. Pozdrawiam pisac tylko konkretni. Kogoś kto powie dzień dobry i dobranoc, kogoś kto opowie mi o swoich fantazjach, a ja jemu o swoich. Masz już dość codziennej monotonii?


Lubię seks, lubie eksperymentować w granicach rozsądku. Jednorazowy seks mnie nie interesuje. Lubie uczyc sie czegos nowego.


Witam serdecznie szukam kumpla przyjaciela stałego do stałych spotkań miłego uczciwego pana do lat wysoki i szczupły. Ja 35l szukam przyjaciela dyskretnego do stałych spotkań. No witam szukam przyjaciela do pogadania jak i do zabawy,mam l,jestem żonaty dlatego chciałbym dyskrecji.


Brak możliwości kontaktu przez formularz z ogłoszeniodawcą, ponieważ to ogłoszenie jest archiwalne. Cześć szukam dojrzałego przyjaciela. Do spotkania dyskretnego szanuje zdrowia higienę.


Bardzo chętnie poznam nowe osoby. Hej szukam dyskretnego kolegę, ja 25. Ogłoszenia Pan szuka pana Knurów. Knurów Randki i przyjaciele Pan szuka pana.


Prosimy nie podawać zapytań o wiek, wagę, rozmiar biustu itd. Kogoś do dłuższej znajomości opartej na przyjaźni, zaufaniu i pełnej dyskrecji. Faceta który czuje się niezrozumiały i samotny w swoim związku. Przyjaciela, który by mnie ukoił i chciał miło ze mną spędzić czas. Z kimś z kim można się zaprzyjaźnić się i związać na dłużej.


Ja jestem zaabsorbowany pracą zawodową i to mi zajmuje większość czasu. Kontakt Start Regulamin Prywatno ść Wersja mobilna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty