czwartek, 10 lipca 2014

Czuje sie samotna w zwiazku

Ale nie poddaje sie, staram się być silna i mimo wszystko korzystać z życia gdyż jest za krótkie aby inna osoba nam je zatruwała. Bez tego szans rzadnych dla zwiazku. Nie ma szans bo mój maz juz yylko na papierze kocha pieniadze. Poczucie bycia osamotnionym w związku często czerpie swoje źródło nie w samej wątpliwej jakości relacji, ale w jednostce, która czuje się samotna.


Niezaprzeczalnie rutyna, kłótnia czy brak wsparcia mogą doprowadzić do nieporozumień i zgrzytów na linii partner-partner, ale samotność często wynika z nieuświadomionych. A co mam powiedzieć jako kobieta w ciąży? Czyli co piąta kobieta czuje się w związku samotna… Dobrze, że mnie to nie dotknęło… Ale wydaje mi się, że jest to bardzo trudna sytuacja, być z kimś w związku, a jednak jakby w nim nie być. Są dwie oddzielne osoby, które żyją obok siebie, a nie razem. Czuję się samotna w związku i niepotrzebna Zaloguj się, aby.


Poczucie osamotnienia, jeżeli pojawia się często i dotkliwie, zawsze jest wskazówką, że coś jest nie tak. Niekoniecznie to musi oznaczać czyjąś winę, czasem na przykład - że coś zgubiliśmy. Jeśli ktoś się spostrzeże, że ani nie ma okazji, żeby porozmawiać z bliskim człowiekiem, ani nie jest pewien, czyby w ogóle chciał, to jest niepokojący sygnał.


Ostatnio przez to, ze bylo swieto zmarlych byl, aż dni z czego spotkalismy. Wszędzie chodziłam sama i czułam się samotna w tym związku. No ale chłopak w gruncie rzeczy dobry, odpowiedzialny. Ale z czzasem przestałam na niego w ogole patrzeć jak na chłopaka, a jak na kolegę. Zyłam swoim życiem, oddalilam się.


Wydaje mi się, że coś jest ze mną nie tak, nie potrafię zainteresować kogoś wartościowego swoją osobą - żali się pani Beata. Czuje sie samotna bedac w zwiazku ~_calkiem_sama. On ciagle pracuje ja sie ucze i mam tego dość, ze widzimy sie raz na poltora tygodnia. Co zrobić, żeby było tak, jak na początku związku?


Kiedy mężczyzna zaczyna “działać” dobrze, i to automatycznie? Mam na imie Iza,zyje w obcym kraju. Mam depresje poniewaz nie mam pracy i czuje sie samotna w zwiazku. Moj partner swoj czas po pracy spedza z komputerem.


Depresja nie ogranicza mojej aktywnosci ale ma wplyw na moje samopoczucie, jestem bardzo smutna, jest mi przykro ze nie moge nic robic z partnerem, ktory uwaza ze nie powinnam byc w depresji bo on przynosi do domu pieniadze. Problem tkwi w tym ze moj maz jest bardzo zamkniety w sobie, nie mowi mi o swoich sprawach, problemach, co go spotkalo w ciagu dnia, o swoich pragnieniach, potrzebach. Przez to ja czuje sie samotna , porzucona, nie chciana.


Od zwiazku z moim mezem oczekuje rowniez przyjazni ale wciaz czuje ze tylko ja sie nim przyjeznie a on juz ze mna nie. Sama sobie na to zasłużyłam,przez swoją naiwność i wiarę w ludzi i miłość. Jestem mama dwóch cudownych dziewczynek,po rozwodzie.


Bardzo potrzebowałam miłości,zrozumienia. Jestem z nim od miesięcy dni temu powiedział mi że Mnie kocha. Jeśli czujesz się samotna_y, istnieje ogromne prawdopodobieństwo, że Twój partner również.


Dlaczego więc Ty nic o tym nie wiesz? Ponieważ oboje ugrzęźliście w emocjonalnej pułapce, z której trudno się wydostać w pojedynkę. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. Samotna w zwiazku - Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty