piątek, 18 lipca 2014

Poznam panią z warszawy

Nie bójcie się skorzystać z opcji opublikowania ogłoszenia. Jakiego pani chce poznać pana. Jaki ma być ten idealny partner. Warto też zaznaczyć, czy liczycie na przelotną znajomość czy coś więcej. Gdy już pani pozna pana, przyjdzie czas na spotkanie.


Warszawy pozna Panią w wieku lub lat na dyskretne spotkania, ale nie tylko. Z chęcią możemy wyskoczyć do knajpki, kina, spacer. Jestem letnim mężczyzną z Warszawy i chętnie poznam szczupłą panią, wzrost min.


Najnowsze ogłoszenia z poddziału Towarzyskie pani pozna pana. Wejdź - przeglądaj i dodawaj ogłoszenia pani pozna pana. Regularnie przeglądaj oferty panów, którzy mówią poznam panią, np. Przeglądaj wybrane anonsy w Galerii Twarzy MyDwoje a także nowe ogłoszenia matrymonialne panów i oferty panów w Twojej grupie wiekowej. Najpierw oswój się z portalem i funkcjonalnościami, a następnie przejdź do działania.


Cel lużny związek ale nie wykluczam związku trwałego. Jestem kobietą miłą, z poczuciem humoru, spontaniczną. Nie znoszę monotonii, kocham życie i cieszę się każdym dniem. Pan lata pozna w celach towarzyskich panią z Warszawy i okolic. Pani o rubensowskich kształtach, niewstydliwa.


Panią z Warszawy, w celu stworzenia stałego związku na wyłączność aby wspólnie razem cieszyć się sobą nawzajem. Aneta nie chce przez życie iść samotnie. Chce dać szczęście i być szczęśliwa.


Isotne jest dla mnie aby móc się z taką. Chciałbym tą drogą poznać atrakcyjną ,zmysłową,inteligentną Panią z Warszawy lub okolic. Poznam dziewczynę bez zobowiązań. Która szuka prawdziwej MIŁOŚCI, opartej na WZAJEMNEJ WIERNOŚCI-ZAUFANIU-UCZCIWOŚCI. Jestem wysokim, szczupłym , inni mówią przystojnym mężczyzną.


POZNASZ, Sama się PRZEKONASZ ☺. Najlepiej z Zachodnich powiatów lub Warszawy. Ja 1wzrost brunet lat żonaty. Twój stan cywilny mnie nie interesuje nie zamierzam aby ktoś wchodził mi z butami w życie i ja nikomu tego robił nie będę. Opis oferty: Witam na moim profilu. Mam na imię Rafał i chętnie poznam tu wyjątkową Panią z Warszawy.


Staram się żyć świadomie w zgodzie z samym sobą, nie krzywdząc przy tym innych, posługując się prostym kluczem - szacunku i tolerancji. Twoja tablica ogłoszeń lokalnych. Ogłoszenia kobiet z całej Polski w kategorii Pani szuka Pana.


Zapraszamy do przeglądania ofert. Szukam miłej koleżanki do wspólnego spędzania czasu razem. Oczywiście lubię też spacery,kino i wspólną rozmowę. Mieszkam w Grodzisku Mazowieckim.


Poznam panią z warszawy

Szukam raczej stałego układu raz na tydzień lub dwa tygodnie. Wygląd nie ma znaczenia, lecz miło by było najpierw ujrzeć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty