czwartek, 11 września 2014

Opowiadanie o zaynie maliku epilog

Moje Opowiadanie o Zaynie Maliku Opowiadanie O Zaynie Maliku. Za osobę którą kocham ponad życie. Do pokoju weszła Julie siostra Zayna i dwie panie od fryzury i makijażu. Po wykonaniu czynności nastał czas na założenie sukni. Zayn i Louis wyjechali na wakacje do hiszpani alby się zrelaksować po roku ciężkiej pracy.


Viki i Lili chcąc poimprezować i zaszaleć wyjechały do Hiszpanii do willi wynajętej przez matkę Viktorii. Los chciał aby spotkali się wcześniej przy czym znienawidzili, chcąc nie chcąc po przyjeździe do Hiszpanii okaże się że przez resztę wakacji będą swoimi. Przemyślałam go, a brak jakiegoś wspominania o innych jest spowodowane tym, że to moja furtka, bo może kiedyś wrócę, ale to na jakieś dziesięć procent. Poza tym, to była historia o Shae, a nie Zaynie czy Liamie lub Victorii.


A według mnie epilog nie był smutny, wręcz przeciwnie - Shae jest w końcu szczęśliwa. Aria Hastings zakochana w swoim dawnym przyjacielu Zaynie Maliku. Do niedawna mieszkała w Polsce, lecz jedno wydarzenie zmieniło wszystko, w Londynie chciała zacząć wszystko od nowa. Poznała tam Harrego Stylesa i spotkała przyjaciela z dawnych lat do którego nadal żywi silne uczucie.


Dziewczyną zakochuje się także w Hazzie. Jak myślicie będzie to happy end czy unhappy end ? EPILOG: Zmarła po tygodniu leżenia w szpitalu. Chemioterapia nie pomagała, poprostu jej serce przestało bic. Byłem załamany, w końcu to była jedyna osoba którą kochałem. Ojciec Gemmy powiedział mi, że sam zajmie się pogrzebem, pakowaniem rzeczy dziewczyny.


Ja miałem jedynie siedziec w gronie rodziny i nic nie robic. Mężczyźni są mniej tolerancyjni niż kobiety. Sądzę, że Malika bardzo by ucieszyła ta nowina.


Nie byłby już tak zazdrosny, bo tym bardziej nie miałby do tego powodu. Ale skoro James nie chce żeby Zayn o tym wiedział to uszanuje jego decyzje. Zresztą niedługo pewnie sam się o tym dowie, ponieważ zbytnio się z tym nie kryje. Zobacz odpowiedzi na pytanie: Znacie jakieś ciekawe opowiadanie o Zaynie Maliku. Mam równiez dla was niespodzinkę a mianowicie, nowe opowiadanie.


W kopiach roboczych mam opwiadania zaczęte :) Jedno jest o Selenie Gomez i Niallu Horanie, a drugie o Perrie Edwards i Zaynie Maliku, piszcie w komentarzach o kim chcecie, a później dodam post o nowym blogu. A więc genialne opowiadanie, bosko rozpoczęte i cudownie rozwijające się, nie spodobał mi się epilog chodź sam pomysł na niego był bardzo dobry. Dziękuję że pisałaś to opowiadanie, cóż pozostaje mi czekać na kolejne dzieło z pod twojej ręki.


Wiem że prowadzisz drugiego bloga Ale tamta historia mnie nie urzeka. Oczywiście, że będę nadal pisać. Nie ma mowy, żebym się z tym pożegnała. Robię sobie bliżej nieokreśloną przerwę od pisania, ale zapewniam was, że powstanie kolejne moje opowiadanie.


Z pewnością będzie bardziej spójne i dopracowane, a już w szczególności poświęcę mu więcej czasu, niż Promise ? Brunetka o długich nogach i brązowych oczach, oraz długich brązowych włosach. Mila dla tych, którzy według niej na to zasłużyli. Mam nadzieję, że się wam spodoba :Ps. Epilog True love and true friendship.


Read Zayn Malik from the story Moja Historia z One Direction by Ronns(Ronnie Stone.) with 7reads. Opowiadania o zaynie maliku epilog Bohaterowie opowiadania - Opowiadanie o One: Bohaterowie opowiadania Zayn Malik (19l.) - przystojny i zabawny piosenkarz. Dzisiaj po ponad dwóch miesiącach nieobecności na blogosferze, założyłam nowego bloga i zaczęłam pisać nowe opowiadanie, oczywiście o 1D. Dlatego też, chciałabym Cię na nie zaprosić, ponieważ czytelnicy są głównym filarem podtrzymującym każde opowiadanie. Bez nich ono nie miałoby sensu.


Praca Klasowa Z Soli Pytania Ze Sprawdzianu Z Histori Pod Berlem Nowej Dynasti Rozrzad Astra G Schemat. Emily przyjeżdża do Londynu, by zapomnieć o przeszłości rozpocząć nową przyszłość. Jednak na jej drodze stanie chłopak, który nie da o sobie zapomnieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty