poniedziałek, 29 grudnia 2014

Mężczyzna starszy o 15 lat

Rozgadałam się trochę, tymczasem chciałam Wam napisać jak smakuje życie ze starszym od siebie facetem. Mój facet jest starszy ode mnie o lat. Mężczyzna, z którym byłam wcześniej, był w moim wieku.


Szczesliwym byli malzenstwem (chyba ;) ) dopiki on nie umarl. Zyla potem lat sama jeszcze.

Nie dosc, ze mezczyzna ma statystycznie krotsza dlugosc zycia to jeszcze. Temat: Kiedy jest on starszy od niej -lat. Moj Drogi to jak ona ma 18lat on 35to to nie moze byc zwiazek? CI sie nie udalo a jesi chodzi CI o roznice ,czy nawet 25latu to mi sie wydaje ze nie ma znaczenia czy przedzial jest 13 czy tez 3czy np 245!


Mój partner jest straszy ode mnie o lat - to sporo i czasem nawet mnie sama przeraża -ale jesteśmy juz ze soba roku w bardzo szczęśliwym związku. Ty czy ja wieku ( ja mam 27lat ) napewno duża wartość. Aby związek był udany przyjmuje się, że mężczyzna powinien być starszy od kobiety nawet o kilka lat.


Taka różnica wieku w związku zapewnia bowiem partnerce poczucie bezpieczeństwa.

Kiedy jednak kobieta zwiąże się z mężczyzną , który jest o niej sporo starszy np. Konflikt z córką, powód: mężczyzna lat starszy od córki - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! W sumie to Cię rozumiem - z tym starszym o lat miałam ogień że hej, a wcześniej, przez większą część życia, różnica wieku większa niż lat to było dla mnie dużo, a większa niż lat to była taka z gatunku zapomnij.


Tak więc w życiu (prawie)wszystko jest możliwe. Zakochałeś się w kobiecie o dwadzieścia lat starszej? Czy ma znaczenie, czy to mężczyzna jest starszy czy kobieta? Jakość związku ze starszym partnerem i długość jego trwania zależy nie od metrykalnego wieku, ale od dojrzałości emocjonalnej i społecznej dwóch osób, od ich zaangażowania.


Bycie ze starszym mężczyzną daje ci nie tylko poczucie bezpieczeństwa, ale także sprawia, że czujesz się pewna siebie i atrakcyjna. Niepewność odchodzi w niepamięć. Często jednak dochodzą do tego głębokie uczucia. Bo z młodą żoną czy partnerką starszy mężczyzna przeżywa niejako drugą młodość. Wyzwanie, by sprostać wymaganiom dziewczyny, którą w sklepie z alkoholem proszą o okazanie dowodu, sprawia, że mężczyzna czuje silną motywację, by dbać o tężyznę fizyczną.


Czuły, interesujący, troskliwy, z radiowymgłosem. Były piękne romantyczne kolacje i. Jest duuużo starszy - lat.

Jestem starszy od mojej zony o. TO CHYBA ZE MNĄ JEST COŚ NIE TAK. Sześć lat temu miałam faceta o lata starszego (miałam 22). MĘŻCZYZNA STARSZY OD KOBIETY O LAT? No widzisz dla Ciebie jestem małolatką, oceniasz mnie,choc mnie nie znasz.


Wielokrotnie zgwałcił mnie starszy o lat mężczyzna. Terroryzował mnie, bił, prześladował. Ta książka pomoże mi pozbyć się nieprzemijającego poczucia wstydu.


Kilkadziesiąt lat temu takie związki były odbierane jako niesmaczne obyczajowo, wstydliwe – tłumaczy dr Duda. Wynikało to ze stereotypów kulturowych i tradycji. Uważano, że to mężczyzna jest głową rodziny, ostoją, siłą, dlatego związki, w których mężczyzna był starszy od partnerki, wydawały się czymś naturalnym. Nie jest to różnica rzędu kilkunastu lat, ale śmiało mogę powiedzieć, że jest minimalnie wyższa od przeciętnej.


Ta różnica wieku od zawsze była dla nas naturalna i nie przywiązywaliśmy do niej zbyt wielkiej wagi, jednak coraz częściej powtarzające się pytania (oczywiście od was) stały się inspiracją do powstania tego tekstu. W dużym mieście żyje się inaczej, duzo młodszy partner o 1 1 a nawet lat nie szokuje tak bardzo, jak w małej społeczności. Tu ludzie mają własne życie i problemy. Sex z dużo starszym mężczyzną jest cudowny, doznania inne niż z młodszym mam lat a mój mężczyzna ma 4różnica wieku w sexie się nie liczy.


Nigdy bym nie zamieniła na młodszego. Wie jak kobietę uszczęśliwić. Każdej polecam aby spróbowała bo jest inaczej niż z młodszym. Starszy jest po prostu lepszy w tym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty