poniedziałek, 15 grudnia 2014

Poznam pana

Przystojnego, zadbanego, bez nałogów. Takie ogłoszenia jeszcze do dziś znaleźć można na łamach regionalnych gazet. Najczęściej znajdują się w specjalnych rubrykach towarzyskich.


Pani szuka pana, poznam pana , partnera, przyjaciela. Oferty mężczyzn, gdy pani szuka pana.

Daj ogłoszenie pani pozna pana i znajdź pana z MyDwoje. Bezpłatne Anonse Towarzyskie i Osobiste Dziewczyna poszukuje Chłopaka. Randki dla singli w Polsce, Niemczech, Anglii.


Witam jak w tytule ,poznam spokojną,skromną dziewczynę w podobnym wieku do mojego poniżej 170wzrostu drobnej budowy ciała,wierną i przede wszystkim uczciwą ,fajnie gdybyś nie była po rozwodzie ani tez nie byla w zwiazku i byla bezdzietna jesli masz dobre serce to będzie też dużym plusem gdyż chciał bym w przyszlosci stworzyc zwiazek w ktorym dzieci wiedziały kto jest ich ojcem i. Poznam mężczyznę na seks za darmo. Sylwetka szczupła lub normalna Wybaczcie proszę ,. Pana , partnera do stałego związku.

Nie interesują mnie przygody, czy przelotne znajomosci. Wyłącznie z Poznania lub okolic. Poszukuję Pana do stałego związku. Jestem blondynką o niebieskich oczach z charakteru stanowcza białe to białe.


Pani pozna Pana Warmińsko-mazurskie. Twoja tablica ogłoszeń lokalnych. Zapraszamy do przeglądania ofert. Jestem uczciwą, szczerą dziewczyną po przejściach i mam nadzieje że jeszcze będe szczęśliwa u boku miłego, uczciwego pana bez nałogów. Pana niezaleznego, bez zobowiazan.


Najnowsze ogłoszenia z poddziału Towarzyskie pani pozna pana, strona 2. Wejdź - przeglądaj i dodawaj ogłoszenia pani pozna pana. Moze tą drogą uda się poznać mężczyznę do życia i przyjaźni na resztę życia. Proszę o przemyslane odpowiedzi i osoby w odpowiednim wieku. Szukam pana, z którym przejdę dalszą drogę ze spokojem i uśmiechem na twarzy.


Opis oferty: Witam wszystkich czytających ogłoszenie.

Jestem latką, mieszkam sama (woj łódzkie), poznam Pana w stosownym wieku do mojego w celu nawiązania przyjaźni( nie oferuje su ponieważ jestem od urodzenia asualna)jeśli w życiu masz inne wartości niż s. STANU WOLNEGO I NIEPALĄCEGO , wysokiego , szczupłego , wykształconego ,z poczuciem humoru, z chęcią do życia :) Panowie - chodzi mi o długą znajomość. Wolna latka chętnie pozna wolnego pana o pogodnym usposobieniu do przyjaźni może związku. Nie szukam stałego związku ale też nie szukam jednorazowej przygody. Czuła i opiekuńcza, a nade wszystko rodzinna.


Na wstępie zaznaczam nie interesują mnie jednorazowe znajomości! Chętnie poznam mężczyznę w przedziale wiekowym -lat. Optymistka i lubiąca spędzać czas aktywnie Wypełnić czas wolny wyjazdem Spacerem ,pieszym szlakiem górskim Można też choćby,krzyżówki Wiek pana. Wspaniałego Syna który ma lat. Cześć poznam Pana do spotkań pare razy w miesiącu jestem letnią blondynką o ładnej figurze opalonym ciałku i gładkie skórze.


Ja Matka Wariatka poznam Pana w wieku do lat z poczuciem humoru który będzie miał czas dla mnie i wspólnie go ze mną spędzał. Ogłoszenia Pan szuka pana Świebodzin. Poproś o zamieszczenie zdjęć.


Samotna od kilku lat, poznam mężczyznę z okolic Gostynia w moim wieku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty