środa, 14 stycznia 2015

Szukam miłości

W dzisiejszych czasach Internet stał się powszechnym środkiem komunikowania się, dlatego też zachęcamy do nawiązywania znajomości. Szukasz chłopaka, bądź dziewczyny? Rejestrując się w serwisie szukam-milosci.


Zanim zadasz nam pytanie sprawdź czy odpowiedź nie znajduje. Miłość, która na Ciebie czeka.

Rozdzielone połówki tęsknią za sobą i poszukują siebie, by znowu stac się jednością. Być może to właśnie stąd bierze się nasze pragnienie odszukania naszej zagubionej drugiej połówki. Szukam miłości najlepiej na całe życie. Jestem kulturalnym mężczyzną po przejściach.


Może właśnie tutaj znajdę Ciebie. Marzysz o tym, by życie singla przekuć w życie u boku ukochanej osoby? Najlepszą receptą na znalezienie miłości będzie aktywne szukanie osoby, z którą połączy cię coś więcej niż przyjaźń.

Poznaj i flirtuj z PiwneoczySympatia. Mam lat szukam miłości jestem samotną matką. O mnie oprócz wychowywania dziecka lubię gotować uprawniać sport,jazda na rowerze itp. Chcę poznać zadbaną, zacną kobietę z zasadami i wartościami, w wieku do lat, z proporcjonalną sylwetką, dobrym sercem i poczytalną osbowością.


Nie interesują przelotne znajomości. WITAM SZUKAM ODPOWIEDZIALNEGO WIERNEGO KOCHAJĄCY ROMANTYCZNY. Siema szukam chłopaka xD (może być też dziewczyna).


Poznam samotną kobietę która chciała by mieć pełną rodzinę, dom, dzieci, kobietę która szuka stabilizacji, miłości. Ten uroczy młody człowiek spod znaku Wagi szuka kobiety, którą mógłby obdarzyć bezgranicznym uczuciem i ofiarować jej szczęście. Pan Przemek zgłosił do Faktu z prośbą o pomoc w. Pisz, a może to same ty) Tylko seks i faceci nie interesują. Odpowiedzialnego i uczciwego. Wszyscy wokół zdążyli poukładać sobie życie, są szczęśliwi w swoich związkach lub właśnie spodziewają się dzieci.


Lubi patrzeć na księżyc i zachody słońca. Jeśli chcesz mnie poznać napisz.

Istnieje przekonanie, że miłość nie zdarza się wtedy, kiedy jej szukasz i pragniesz, ale wtedy, kiedy jesteś na nią gotowa. Samotny kawaler szuka szczęścia, miłości, przyjażni. Pragnę poznać szczupłą kobietę, która będzie dla mnie całym światem, moją ostoją i powierniczką.


Zobacz odpowiedzi na pytanie: szukam miłości ? Ktoś mi powiedział że mogę tu poznać fajną kobietę więc jestem. Musisz mnie poznać by stwierdzić czy chcesz być ze mną i zaakceptować taka jaką jestem. Dla konkretnej i realnej odważnej.


Opis oferty: Witam wszystkie panie które są samotne. Dzień dobry na wstępie chciał bym powiedzieć, że szukam fajnej znajomości i miłej atmofery z nutką otwartości. Witam mam blondyn wolny pracujący bez zobowiązań szukam kobiety do miłości.


Czy jest jakaś Pani tu na tym portalu co chciala by mnie poznać? Tak tak wiem mężczyźni w Internetach szukają sexu, a kobiety miłości to zapewne odpowiedź na to dlaczego ciągle pudłuje. Poszukiwanie miłości w internecie to już norma.


Witam jestem letnim facetem który jest w separacji pisze tu ponieważ chcę poznać kobietę dziewczynę z którą mogę się dyskretnie i zaufaniu spotykać. Pisze ponieważ brakuje mi czułości namiętności i bliskości może to głupio zabrzmi ale dawno nie byłem z kobietą i jestem skłonny dobrze się odwdzięczyć za tak miłe chwile, spotkania, brakuje mi czułych pocalukow. Niezbyt wysokiego wzrostu (ok. 1cm). Nie będę ukrywać, że szukam związku, czy miłości bo tak nie jest.


Nie szukam przygody lecz Kobiety która mnie pokocha choć na początek proponuję znajomość, przyjaźń, miłość i zrozumienie. W rzeczywistości nikt nie ma na czole wypisane, że kogoś szuka, chce się z kimś bliżej zaznajomić, więc poniekąd portale randkowe spełniają taką uwidaczniającą rolę, (jedne mniej inne bardziej profesjonalnie). Poznam szczupłą kobietę, by wspólnie w miłości, szczęściu czerpać wszystko to,co najlepsze w naszym życiu.


Wspólnie we dwoje można wiele,natomiast samemu człowiek traci ochotę na wszystko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty