Sprzedaż pojazdu nie wymaga jego wyrejestrowania. Powinieneś tylko złożyć w wydziale komunikacji zawiadomienie o zbyciu pojazdu w ciągu dni od podpisania umowy sprzedaży. W ciągu dni powinieneś powiadomić swojego ubezpieczyciela o tym, że sprzedałeś samochód i podać mu dane nabywcy. Wypełniony formularz (druk) zawiadomienia wraz z dokumentem potwierdzającym zbycie pojazdu i jego kopią. Uwaga: zawiadomienie o zbyciu pojazdu właściciel składa osobiście (z dokumentem tożsamości) lub przesyła za pośrednictwem poczty (wystarczy w tym przypadku załączyć tylko kopię dokumentu potwierdzającego zbycie pojazdu).
Do zawiadomienia dołącz wymagane dokumenty. Udaj się do Urzędu Dzielnicy, w którym pojazd jest zarejestrowany, złóż zawiadomienie wraz z załącznikami. ZAWIADOMIENIE O ZBYCIU POJAZDU. Zawiadomienie o zbyciu pojazdu. Osoba zgłaszająca zbycie pojazdu ma obowiązek zgłosić ten fakt w terminie do dni od daty dokonania transakcji, niezależnie od tego czy nabywca zarejestrował zakupiony pojazd.
Gdzie zgłosić zbycie pojazdu. W wydziale komunikacji urzędu, w którym jest zarejestrowany pojazd. Urzędy często też udostępniają dokument na swojej stronie internetowej, dowód osobisty lub. W razie sprzedaży pojazdu zbywca jest obowiązany zawiadomić o tym zakład ubezpieczeń. Pobierz bezpłatny wzór pisma.
WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW LUB ICH KOPII NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA USŁUGI: 1) zawiadomienie o zbyciu pojazdu,. Kopia dokumentu potwierdzającego zbycie pojazdu 3. Miejsce składania dokumentów. Wersja do druku Wyślij e-mailem. Polityka dotycząca cookies i podobnych technologii.
Ten serwis używa cookies i podobnych technologii. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na używanie. Zgłoszenia sprzedaży pojazdu należy dokonać w terminie dni od daty zbycia pojazdu.
Wniosek zawiadamiający o zbyciu pojazdu Zgłoszenie sprzedaży. Możliwe jest przesłanie wniosku w postaci elektronicznej za pomocą platformy ePUAP. Po wybraniu linku do usługi, należy kliknąć przycisk Załatw sprawę, następnie zalogować się, lub utworzyć konto użytkownika (jeśli użytkownik go nie posiada). Wydział Edukacji, Kultury i Sportu. Karta usług - Zgłoszenie zbycia pojazdu sprzedaż.
Mikołów, dnia ………… …………………………………. Druk zawiadomienia o zbyciu pojazdu. Dokument, na podstawie którego nastąpiło zbycie pojazdu. Dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa, jeżeli w sprawie występuje pełnomocnik (wzór przykładowego pełnomocnictwa).
Urząd Miasta Szczecin Biuro Obsługi Interesantów pl. Druk obowiązkowy do wypełnienia przy każdej czynności docx,. Drukuj Zapisz do PDF Powiadom znajomego metryczka Poprzednie wersje. W razie przeniesienia na inną osobę własności pojazdu zarejestrowanego, dotychczasowy właściciel przekazuje nowemu właścicielowi dowód.
WYMAGANE DOKUMENTY: - zawiadomienie o zbyciu pojazdu (druk do pobrania), - jeżeli wniosek składa osoba upoważniona. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW: Starostwo Powiatowe w Piasecznie. Gdańska 2 - 3Kartuzy, główna sala obsługi, stanowisko okienko informacji. Na zgłoszenie zbycia pojazdu wyznaczony jest termin dni od dnia dokonania tej czynności (np. podpisania umowy kupna-sprzedaży lub umowy darowizny). Zgłoszenia należy dokonać w wydziale komunikacji urzędu, w którym pojazd jest zarejestrowany.
W przypadku informacji nieczynnej stanowisko 7. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w celu realizacji zadań z zakresu ewidencji i oznaczania pojazdów. Wszystkie wymagane dokumenty potrzebne do rejestracji samochodu i innych pojazdów. Dwu języczne umowy kupna sprzedaży, upoważnienie do wydziału komunikacji i urzędu skarbowego, wniosek o rejestrację pojazdu, polsko niemiecka umowa kupna sprzedaży, Druki do opłacenia akcyzy i podatku PCC.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.