wtorek, 7 kwietnia 2015

Mam 21 lat i nigdy nie miałem dziewczyny

Czy to dziwne nie miec w wieku lat zadnej dziewczyny? Nie mam i nigdy nie miałem zawsze bylem sam. A nie jestem brzydki czy cos mialem wiele okazji by miec ale nie skorzystalem.


Tagged as: latek który nigdy nie był w związku, lat nigdy nie miałem dziewczyny, chłopak który nigdy nie miał dziewczyny, mam lat i nigdy nie byłem w związku, mam lat i nigdy nie miałem dziewczyny, mój chłopak nigdy nie miał dziewczyny, nigdy nie bede mial dziewczyny, nigdy nie byłem w związku lat, nigdy nie. Przynajmniej masz odwage zagadywac, bo ja nie.

Ty tam chodzisz, a ja nie cierpie takich miejsc, czuje sie tam strasznie niekomfortowo. Tak wiec sa gorsi od ciebie nie martw sie. Mam lata, nigdy w życiu nie miałem dziewczyny, nigdy nie uprawiałem seksu a mój największy wyczyn to jeden jedyny pocałunek jak do tej pory.


Nie wiem co ze mną może być nie tak. Czy to normalne że mam lat i nigdy nie miałem dziewczyny ? Witam, na wstępie chciałbym zaznaczyć że jestem chłopakiem i mam pytanie do szanownych forumowiczek Otóż mój problem jest taki, że mam lat i nigdy nie miałem dziewczyny , ba, nigdy nie uprawiałem seksu ani nawet się nie całowałem! Problem jest o tyle ciekawy, że w przeciwieństwie do innych podobnych przypadków ja nie narzekam specjalnie ani na kompleksy dotyczące wyglądu.

Mam lat i nie miałem dziewczyny. Gdyby mój ojciec czepiłby się że nie przyszedłem przed wyśmiałbym go z góry na dół, a Ty zapewne podkulasz ogon i idziesz spać. To jest patologia, a jak np przez przypadek przeklniesz to każą Ci iść do kąta tak? Dziewczyna pyta o byłą lub byłe i przeszłe związki. Co mówić, ja nigdy nie miałem dziewczyny.


Klient poszedł, zagaduje do tej dziewczyny. Studentka, lat i słodka, kochana, sympatyczna, dobra reakcja. Brak dziewczyny w wieku lat Życie zmusza mnie do tego, że zawsze będę sam. Mam lata i nigdy nie miałem dziewczyny oraz wiem, że nie będę nigdy miał.


Co mogę zrobić żeby się z tym pogodzić? MĘŻCZYZNA, LAT ponad rok temu. Ostatnio zacząłem się zastanawiać, jak to się dzieje, że wszyscy dookoła potrafią znaleźć swoją drugą połówkę, a ja wciąż jestem sam. Seks z mężczyzną też jest prawdziwy.


Ja mam lat i też nigdy nie miałem. Z resztą przeczytaj moje ostatnie pytanie.

Też chodzę na dyskoteki i co tego wielkie NIC. Po prostu nie mamy szczęścia do dziewczyn,Nawet kiedyś od dziewczyny usłyszałem ,,spadaj koleś,, a byłem uprzejmy. Nigdy nie miałem tez dziewczyny. To znaczy jeśli chodzi o wygląd nie jest wcale tak źle.


Mam lat i nigdy nie miałem dziewczyny. Ja tam mialem duzo kobiet a pare razy bylem w burdelu. Hej Brach nie martw sie tak bardzo i nie szukaj milosci na sile bo to nie dziala zapomnij o tym. Ja w ogóle nie wiem skąd wytrzasnąć dziewczynę.


Wszystkie dziewczyny są zajęte (tak mi się wydaje) no i brakuje mi okazji do przebywania w gronie dziewczyn. Morze jest mym życiem i żywiołem Do końca dni. Myśląc w stylu ” o Boże, mam lat i nigdy się nie całowałam” sprawiasz, że sama zaczynasz zachowywać się bardzo…desperacko.


To tak jak z nadmiernym stresowaniem się egzaminem – gorączkowo próbujesz sobie przypomnieć coś, czego się uczyłaś i nie możesz. Zanim poszedłem do szkoły średniej miałem za sobą seks z 5. Mam lat, rozprawiczyłem się mając lat, w 6. W rezultacie do seksu nie potrzebowałem żadnego uczucia, była to po prostu kolejna używka, obok alkoholu i trawki. Wówczas mi to nie przeszkadzało, jednak dzisiaj żałuję. Niby nic strasznego ale boję się, że tak już zostanie.


A najbardziej obawiam się, że to wszystko moja wina, bo może ze mną jest coś nie tak i dlatego Bóg nie dopuszcza bym się w kimś zakochał. Szukam dziewczyny lat - Register and search over million singles: matches and more. Men looking for a man - Women looking for a man.


Join the leader in footing services and find a date today. JA tez mam lat,też nie miałem dziewczyny(choc była okazja,lecz nie odwzajemniałem uczuc),nie całowałem i co jest w tym nie tak?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty