wtorek, 21 kwietnia 2015

Szukam kogos kto

Mam lata mezatka dwoje dzieci. Ostatnio bardzo sie pogubilam i szukam kogos normalnego zeby pogadac porozmawiac posmiac pozalic. Nie radze sobie z wlasnym zyciem jak ktos ma czas i chec na rozmowe to chętenie poklikam. Na rozne tematy#128527;,jakby co to:mam 12lat,jestem dziewczyną, należę do klubu ,,singli,,szukam ,jestem troche BI#128531;#128528;piszcie jak sie nazywacie na messengerze,?


Szukam kogos do malowania mieszkania Warszawa.

BI,piszcie jak się nazywacie. Dlaczego wiekszosc z moich stron dziewczyn nie pokazuje sie! Aj i tak wkoncu sobie cie znajde!


Mam lata , szukam kogoś z kim spędzę miłe chwile , kogoś komu zaufam, kogoś za którym zatęsknię zaraz po rozstaniu. Panom którzy szukają przygód - dziękuję. Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej.


Opis oferty: Poważna ale z dużą dozą humoru.

Nie interesujd mnie skok w bok. Mile widziani kultura inteligencja. Znajdź teksty piosenki oraz tłumaczenia piosenek i zobacz teledyski swoich ulubionych utworów. Czas na nowe możliwości poznawania,ciekawe czy na tym portalu znajdują się takie osoby co szukają prawdziwej miłości a nie tylko dobrej zabawy bez zobowiązań. Mam standardową rodzinę, tzn męża i dzieci.


Całkiem udane życie, którym nie potrafię się cieszy, ale to już inna historia. Niestety jak widzę po wątkach nie ja jedna, czuje się bardzo. Dodam jeszcze że wspólne zainteresowania takie jak muzyka czy filmy nie są dla mnie aż tak ważne jak podobne poglądy na dane tematy. Pierwsze, co dobry manager powtarza tym, którzy pytają go o porady dotyczące założenia biznesu, to — znajdź sobie odpowiedniego człowieka.


Młody MISIEK Szuka kogoś na fajne spotkanie;). Atrakcyjna blondynka latek 3 szuka Przystojnego, umiejacego zadbać o kobiete zarowno finansowo jak w łóżku faceta po stce. Towarzyskie Sopot: szukam kogoś. Nie wiem czemu dałam to ogłoszenie po prostu jestem samotna.


Chcialabym jeszcze ulożyc sobie życie mieć kogos z kim wyjde na spacer albo na miasto napic sie piwa jak bedzie cieplo czy tez kawy. Chcialabym miec dzieci ale nie wiem czy mi dane bedzie jeszcze kogos poznac. Sprzatanie przedswiateczne Rybnik witam do posprzatania 2-pietrowy dom rodzinny.

Witam szukam ludzi ktorzy potrafa skutecznie zciagnac dlug 100tys zl! Materialy wszystkie jak farba, pedzle, walki, drabina sa w mieszkaniu. W razie zadowolenia obydwuch stron jest mozliwosc dalszych propozycji pracy. Mam lata na imie Grzegorz. To ogłoszenie jest archiwalne i może być nieaktualne.


Jestem zwykłym przeciętnym gościem. Nie oczekuję cudów ale miło by było poznać kogoś kto szuka czegoś więcej niż expresowy numer gdzieś w krzakach, lesie czy samochodzie. Proszę o kontakt z telefonem zadzwonię.


Poszukuje fachowca który wykona schody betonowe w budynku. Mieliśmy kontakt tylko tu na czacie bo jeszcze wtedy był. Znudziły mi się wieczory przy oglądaniu filmów.


Nic nie zakładam, nic nie planuje, nic nie obiecuje i nic nie wymagam. Drogi użytkowniku, droga użytkowniczko, w związku z nowymi wytycznymi wynikającymi z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego prosimy Cię o udzielenie zgody na dopasowanie treści marketingowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty