poniedziałek, 11 maja 2015

Sens życia po 40

Sens życia – kto ma czas o tym myśleć? Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego twoje życie wygląda tak, a nie inaczej? Mamy tyle ważnych rzeczy na głowie, że zapominamy o tym, co najważniejsze - określić sens, jaki chcemy nadać swojej egzystencji, uzmysłowić go. Wiem, że tym razem czekaliście naprawdę długo, ale ostatnie dwa tygodnie to u mnie masakra. Trochę mi się zdrówko posypało i musiałam pobiegać po lekarzach.


Najgorzej jest z moim oczkiem, bo wyszło mi coś bardzo poważnego i mam skierowanie do kliniki na kwietnia na konsultację.

Witam wszystkie staruszki na rozdrożu życia. Bywało różnie a jeszcze dużo przede mną i to jest piękne Jest men oddalony o ponad kilometrów i tak od prawie lat. Nie mam zamiaru na razie wychodzić za mąż ,mam swoje plany. Jedno nieudane małżeństwo wystarczy.


Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz! Wszędzie Wszystkie kategorie. Jaki jest sens życia kobiety po 40-tce i menopauzie?


Taki, jaki sobie wybrała lat wcześniej.

Jeśli sensem życia było dla niej tzw. Czeka ją kilka lat zupełnie bez sensu aż do chwili, gdy dzieci obdarzą ją wnukami. Ref: Kiedy tracisz coś co wszystkim jest dla ciebie dzisiaj jutro traci sens, świat traci sens tracisz sens życia 2. Natalia ma lata i sama o sobie mówi stara matka. Miałam lat i wiedziałam, że jeśli się nie uda, mogę. Teraz kiedy patrzę na to z pewnej czasowej perspektywy, wiem, że byłem w błędzie.


Byłem w błędzie myśląc, że każdy posiada cel na celami który konstytuuje sens życia. Niestety nie sądzę, aby tak naprawdę ktoś mógł ci pomóc. Zobacz też, co wydarzyło się w roku n. Czy tez czasami macie wrażenie, że Wasze życie nie ma sensu?


Bo ja mam takie wrażenie, z tym że nie czasami, ale cały czas nie ma sensu. Po świętach wszystko wydaje mi się jeszcze bardziej bez sensu niż zwykle. SENS spoczywa w górskich szczytach i na skąpanych zielenią równinach. Możesz się z nim spotkać spoglądając w oczy dziecka lub pomagając żebrakowi.


Czy nie zdarza nam się czasami mylić sensu z celem? Dlaczego odkrycie i sprecyzowanie sensu życia jest tak istotne? Czy każdy może znaleźć w sobie taki sens? Jest to pewna nadrzędna centralna idea, z której wynikają dopiero nasze życiowe cele.


Nieraz może nie dojść do realizacji celu.

Dowiedz się więcej na naszym BLOGU. Dodajac do tego wiedzę i jej wykorzystywanie tworzy człowieka kompletnego, znajdującego sens życia w każdym dniu, w każdym płatku kwiata, uśmiechu mijanej dziewczyny(chłopaka), wiadomości o wylądowaniu Curiosity na Marsie, narodzeniu dziecka i tysiącu innych elementów codziennego życia. Biologia, czyli sens życia - od 3zł, porównanie cen w sklepach. Problem sensu życia stanowiący płaszczyznę porozumienia na historycznej arenie dziejów człowieka, wewnątrz której istnieje nieusuwalne miejsce dla określenia konstytutywnych racji istnienia osoby, wykraczających poza ramy determinizmu i psychologizmu, ze szczególną wyrazistością dochodzi do głosu w kolejnych pokoleniach młodej generacji predestynowanej.


Dom, rodzinę, dobry samochó karierę. Przychodzi taki czas, kiedy mamy już wszystko. Monty Pythona (Platinium Collection) - Jones Terry , tylko w empik.


Zamów dostawę do dowolnego salonu i zapłać przy odbiorze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty