środa, 9 września 2015

Opowiadanie o robercie lewandowskim

Opowiadanie o Robercie Lewandowskim ~piłka nożna i miłość jak z powieści- nie zawsze. Chcę stanąć do wyrównanej walki. Rozdział Kazał mi spojrzeć za siebie A za mną kto stał? Anna Stachurska we własnej osobie.


Vanessa - absolwentka studiów aktorskich w Los Angeles. Córka trenera reprezentacji polski w piłce nożnej - Waldemara Fornalika. Zabawna i uparta , zawsze uśmiechnięta. Jeszcze tydzień temu myślał, że ma wszystko- sławę, pieniądze i przede. Powtarzał wszystkim, że ma się w porządku, ale tak naprawdę tak nie było.


Zawsze to on myślał o innych, a nikt nigdy o nim. A mimo wszystko był gotów zrobić dla niej wszystko. Postanowił, że pogada z nią o tym, bo nie potrafi dłużej udawać, że nic się nie stało. Chce wiedzieć co ona o tym myśli, jak ona to widzi. Ja się cieszę,że te opowiadanie tak się skończyło.


Gdyby miało skończyć się szczęśliwym zakończeniem,to zapewne Wika wzięłaby ślub z Lewandowskim,mieliby dzieci i tyle. Zazwyczaj opowiadania się tak kończą. Zatem szacun za takie zakończenie. Wiem,że trudno Ci się pewnie rozstać z blogiem,ale mam. Dzisiaj miałam wolne, więc miałam wolny czas dla siebie.


Wstałam z łóżka, poszłam do łazienki. Wzięłam szybki prysznic, ubrałam się, pomalowałam i przeczesałam włosy grzebieniem. Gdy się już ogarnęłam poszłam na dół zjeść śniadanko, przygotowałam je i zjadłam. O KIo Robercie Lewandowskim.


Napastniku BvB i Reprezentacji Polski Tak jak juz wczesniej napisalam blog o pilkarzach glownie z reprezentacji,, ale pojawia sie rowniez zawodnicy Borussi. Złożyło się na to wiele czynników: przede wszystkim kontuzja Kamila Glika wyprowadziła nas z równowagi, do tego kilka urazów przed mundialem i walka o dobre przygotowanie, źle dobrane. W przeszłości reprezentował barwy Znicza Pruszków, Lecha Poznań i Borussii Dortmund. Robert Lewandowski jest reprezentantem Polski w piłce nożnej. Obecnie jest zawodnikiem Bayernu Monachium.


Zamiłowanie do sportu wyniósł z domu. Jego ojciec uprawiał judo oraz grał w piłkę nożną w Hutniku Warszawa, natomiast matka oddana była innej sportowej pasji – grze w siatkówkę. Na naszych biało-czerwonych patrzyła wtedy cała Polska.


Nie tylko kibicowali im także inni kibice,bo wiedzieli,że dla Polaków będzie to jak np. Wszyscy wszędzie poubierani na biało czerwono. Biało czerwona flaga na stadionie. Kibice z dumą odśpiewują hymn.


Szkoda,że niewykorzystane ale były. Ostatnie wydarzenia jakie miały miejsce w życiu tak młodej dziewczyny przesądziły o tym, że postanowiła wyjechać jak najdalej od miejscowości w której mieszkała. Zdecydowała się zostawić rodzinę, przyjaciółkę i tych których kochała. Kończę to opowiadanie, z pewnością, że będzie mi go brakować. Sama się przed chwilą popłakałam, czytając ten epilog, wiecie?


Pierwsze opowiadanie, które ma II serie nie licząc tych z Coppernicaną. Jestem Julia,będę tu pisac opowiadanie o Robercie Lewandowskim ,. Interesuje się jazdą konną,piłką nożną i modą. Mam nadzieję,ze spodoba Wam się moje opowiadanie. Fajny wierszyk o Lewandowskim? Kto w Dortmundzie bramki strzela?


Kto jest najlepszym polskim snajperem? Kto Casillasa pokonał w zeszłą niedzielę? Szanowni Państwo, witam serdecznie na dzisiejszym spotkaniu.


Czeka nas wieczór pełen emocji, bowiem o punkty zawalczą ze sobą dwie świetne drużyny. O tak, zarówno nasi goście, Bayern Monachium, jak i drużyna żółto-czarnych z Dortmundu są nieprzewidywalni i dzisiaj wiele zdarzyć się może.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty