piątek, 25 września 2015

Ślub polki z hindusem

Witam, Mam pytanie, lata temu zawarłam ślub z obywatelem Indii (byłam głupia, zakochana, nie chciałam żeby go deportowali, więc uznałam, że § slub z hindusem (odpowiedzi: 2) Hej. Wiem ze taki temat juz byl ale u mnie sytuacja jest troche inna. Ja rowniez zamezna z Hindusem.


Jestesmy razem od lat, dzieci jeszcze nie mamy :) Nie wiem jacy sa faceci z Punjabu, osobiscie znam tylko paru kolegow z tego rejonu, kazdy ma zone, ogolnie fajne. Uważam, że każdy związek ma szanse przetrwać, jeśli dwoje ludzi tego chce, kochają się i szanują.

Religia ma tu mniejsze znaczenie, każdy może wciąż kultywować swoją wiarę. Jakby tego było mało, to Polki bardzo chętnie się na to godzą na ślub z obcokrajowcem, bo pogardę do polskich facetów mają wpajaną od dzieciństwa ze strony matek, ciotek i pozostałych kobiet, które napotykają w swoim życiu. Ja i mój narzeczony planujemy wkrótce się pobrać.


On jest z Indii, więc żeby żadna ze stron nie była pokrzywdzona chcielibyśmy wziąć ślub cywilny w Polsce, a religijny w Indiach. Byc moze nie pomoge zbyt wiele, ale przynajmniej odpowiem na pytanie dotyczace dokumentow. Otoz ja wychodzac za maz w Indiach potrzebowalam paszport, odpis aktu urodzenia lub swiadectwo chrztu (dokument, na ktorym widnieja imiona i nazwiska rodzicow) oraz potwierdzenie adresu zameldowania.


Wolontariusze z Niemiec nie tracą nadziei i rozpoczynają walkę z czasem.

Oto historia polsko-hinduskiej pary, która mocno poruszyła Niemców. Coraz więcej małżeństw w Polsce zawieranych jest z osobami innej narodowości (ok. tysięcy rocznie). Liczba ta będzie z pewnością rosnąć – coraz więcej podróżujemy, wyjeżdzamy na stypendia, lub po prostu decydujemy się na życie w innym kraju. Ja żyję już jakiś czas z hindusem, jestem obecnie w ciąży i zamierzamy się niedługo pobrać.


Jest kochanym człowiekiem, który opiekuje się mną, pomaga jak może, ciężko pracuje i nigdy na ślub nie naciskał. Moja koleżanka związała się z Hindusem. Zostawił ją, gdy była z nim w ciąży i został za granicą. Wzięła ślub z jego kolegą, też Hindusem.


Nie wychowują jej dziecka - podrzucili je jej mamie. Ostatnio ktoś ją widział jak żebrała w przejściu pozdziemnym. Wiem, że brzmi to nieprawdopodobnie, ale niestety to prawda. Przyjedź do Anglii na fikcyjny ślub z Hindusem. Wszelkie koszty pokrywa mąż – takich ogłoszeń na polskich portalach pojawia się ostatnio coraz więcej.


Przekonały się o tym Polki z. Polski oczywiście nie było konieczne, ale stanowiło jeden z dowodów na to, że jesteśmy parą od dawna. Spotkałam się z podobnym problemem zapraszając koleżankę z Turcji na mój ślub.

Ostatecznie okazało się,że łatwiej było jej dostać wizę w Finlandii i podróżować do Polski przez ten kraj. Zgadzam się, że nasz rząd przesadza z ilością dokumentów i tworzeniem kłopotów. Asia, moja koleżanka, bierze ślub. Mama i siostra sceptycznie podchodzą do radosnej wieści.


Pamiętają artykuły o Polkach, które wyszły za mąż w. Urzędem stanu cywilnego może odbyć się w domu (inwalidzi), szpitalu (osoby ciężko chore), w więzieniu. Do zawarcia ślubu potrzebne są takie same dokumenty jak w USC, ponadto potrzebna jest zgoda naczelnika więzienia bądź zaświadczenia lekarskie. Dostałyśmy zaproszenie od pary mieszanej na ślub w Anglii. Jakoś pan młody nie ma obiekcji co do tego, że jesteśmy lesbijkami mimo, iż będzie dużo Hindusów i wgl dużo narodowości innych na ślubie. Hemish nie różni się niczym od mężczyzn, z którymi spotykałam się wcześniej.


Jest zabawny, inteligenty i bardzo czuły. Jest nieco bardziej otwarty niż Polacy. Witam, to może i ja opowiem swoją historię z Hindusem.


Mam duszę podróżnika więc staram się przynajmniej raz w roku wyjechać w jakiś fajny kawałek świata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty