czwartek, 31 grudnia 2015

Pierwsze spotkanie z dziewczyną przywitanie

Pierwsze spotkanie z dziewczyną. Siemanko poznałem fajną dziewczynę którą przedstawił mi ją kumpel. Jestem umówiony z dziewczyną, ale nie wiem co jej kupić na pierwsze spotkanie. Myślałem nad czekoladkami Merci, ale nie wiem czy to dobry pomysł.


Znajdziesz tutaj kilka wskazówek, jak może wyglądać pierwsze spotkanie z kobietą poznaną przez portal randkowy oraz jak to spotkanie możesz przekuć w swój prywatny sukces. Odpowiednio przygotuj się do randki.

Zasada numer - Do tej pory umawiałeś się na randki w Internecie, teraz czeka Cię randka w realu. Myśl więc z wyprzedzeniem i nie wstydź się przejąć ster. Nie pytaj jej, co chce robić, jeśli to ty zaproponowałeś pierwszą randkę. Wymyśl coś, co będzie was cieszyć w neutralnym miejscu.


Nie wybieraj na pierwsze spotkanie miejsc zbyt obleganych, ale nie proponuj też wyjścia do swojego mieszkania. Kiedy używałem Tindera raczej nie traktowałem tego jako aplikacji do tworzenia poważnych związków. Zauważyłem również, że większość kobiet podobnie traktuje ten portal. Więc mam nadzieję, że od początku będziesz spójny z tym, co chcesz tam osiągnąć.


Pani Joanno, jestem nieśmiałym i wstydliwym chłopakiem, a mój problem jest taki ze nie potrafię na pierwszej randce znaleźć wspólnego języka z dziewczyną i spotkanie - jak i znajomość kończy się po pierwszym spotkaniu.

Co mam robić, by się bardziej otworzyć? Wybierasz się na randkę, pierwszą. Spędzasz długie godziny na przygotowaniu się, tak by oczarować swoją wybrankę swym wyglądem i zachowaniem. Bardzo zależy ci, żeby dobrze wypaść.


Przecież od tego zależy, to czy wydarzą się następne randki. Wiele z pozoru nieznaczących rzeczy, może spowodować, że z romantycznego wieczoru spotkanie zmieni się w jedną wielką porażkę. Piszemy tak z miesiac, ogolnie przyjacielsko ale nikt nie ukrywa ze fajnie by bylo jakby wyszlo z tego cos wiecej ( nie seks ) Umowilismy sie przed kawiarnia, nie wiem jak. To, jak się ubierzesz na pierwsze spotkanie z rodzicami partnera, odgrywa istotną rolę.


Takie spotkanie to nie wizyta na dworze królewskim, ani też impreza ze znajomymi. Czy wypada idąc na pierwsze spotkanie z dziewczyną. Na przywitanie raczej jej nie przytulaj, możesz ją złapać za rękę i dać buziaka w policzek. Wszyscy wiemy dobrze, że pierwsze wrażenie robi się tylko raz i lepiej, żeby było ono dobre. Dlatego przygotowałem dla Was garść rad i zasa które ułatwią to zadanie.


Wyrobienie sobie dobrej opinii u przyszłych teściów jest bardziej złożoną kwestią niż sama. Czas na randkę w realu No ratings yet. Znajomość rozpoczęliście na portalu randkowym, gdzie za każdym razem wymieniacie się innymi nowinkami i ciekawymi spostrzeżeniami.


Nie jestem z tych, co to idą z dziewczyną do pubu i obalają kilkanaście piw upijając się, i po pijaku dziewczynę obściskując - po prostu chcę sobie kulturalnie wypić piwo i spotkać się z dziewczyną. To jest artykuł dla kolesi, którzy chcą związku z dziewczyną.

Jeśli tego nie chcesz, to ta porada nie jest dla Ciebie. Oczywiście pierwsze spotkanie to nie jest dobry moment na zaproszenie dziewczyny do domu. A jeśli ona zaprosiłaby Ciebie do domu tak szybko, to również powinieneś powiedzieć “nie”.


Jeśli będzie gotowa na związek z Tobą, to na pewno Ci o tym opowie. Co do szczególów, to na spotkanie przyjdź z kwiatkiem dla niej (czerwona róża odpada, może być biała) albo jakimś małym skromnym bukiecikiem. W Internecie ludzie są zawsze trochę inni niż w tak zwanym Realu. Nie jest to straszenie, ale informowanie o prostych faktach. Dlatego warto jest pierwszą randkę zorganizować w możliwie bezpiecznej atmosferze.


Chodzi o typowe miejsca publiczne, czyli restauracja lub kino. Powitania i inne sytuacje wymagające uścisku dłoni dotyczą każdej z nas, dlatego dziś o tym, kto pierwszy podaje dłoń zgodnie z zasadami etykiety towarzyskiej, i jak to się ma do zasad etykiety biznesowej. Czasem mi się tylko zdarzało na pożegnanie, ale to tylko wtedy gdy miło spędziłem z tą dziewczyną czas i wiedziałem, że mam ochotę na kolejne spotkanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty