wtorek, 19 kwietnia 2016

Co napisac ukochanej osobie

Walentynki, czyli święto zakochanych, to świetna okazja do tego, aby podarować ukochanej osobie miły podarunek lub zaprosić ją na romantyczną randkę. Wśród najpopularniejszych symboli tego święta wymienia się postać Amora, czerwone róże oraz serduszka. Zgodnie z tradycją walentynek.


Mogę udawać uśmiech, kiedy jest mi smutno. Ale jednej rzeczy nie mogę, to udawać, że nie kocham Cię! Miłość jest silna i delikatna.

Aby naprawdę kochać, trzeba to zrozumieć. A jednak niejednokrotnie tak ciężko to wyrazić. Język miłości: jak pokazać, że kochasz? W natłoku codziennych spraw i nieporozumień często zapominamy o okazywaniu sobie miłości.


Wszyscy teraz piszą SMS-y, maile, wysyłają MMS-y, często zastępując pocztówki. Sztuka epistolografii, pisanie listów na kolorowej i pachnącej papeterii odeszło już do lamusa. To jedna z najbardziej romantycznych form wyznania miłości ukochanej osobie. Mamy dla Was na Walentynki życzenia i śmieszne wierszyki, które z powodzeniem mogą powędrować do ukochanej osoby sms-em lub mailem.


Ukochanej osobie można wyznać uczucia na różne sposoby.

List miłosny jest jednym z nich, jednak obecnie nie jest to najczęściej spotykana forma wyrażania miłosnych uczuć. Często list miłosny, pozwala wyrazić więcej oraz łatwiej, niż zwykłe słowa. Dobrze jest skorzystać z tej formy, żeby powiedzieć wszystkim, co w duszy gra.


Wyjechalam za granice, aby zmienic otoczenie oraz aby wkoncu bylo mnie stac na postawienie nagrobka, bo to niestety bylo ostatnia rzecza jaka moglam dla niej zrobic. Jeśli Twój bliski choruje na depresję możesz czuć się zmieszany, opuszczony i sfrustrowany. Możliwe, że czujesz się jakbyś stąpał po bardzo cienkim lodzie, bo nie chcesz nikogo zranić albo narazić się na gniew chorego, a może dajesz ukochanej osobie rady, których ona nie przyjmuje, przez co Twoja frustracja jeszcze bardziej. May your birthday and every day be filled with the warmth of sunshine, the happiness of smiles, the sounds of laughter, the feeling of love and the sharing of good cheer – Niech Twoje urodziny i każdy dzień będą wypełnione ciepłem słońca, radością uśmiechów, odgłosami śmiechu, uczuciem miłości i dzielenia się dobrymi słowami.


A friend is someone who stands by your side when. Szanowna Pani, Kochana Babciu (Na początku listu należy podziękować adresatowi lub przesłać mu pozdowienia, zaczynamy od akapitu.) Dziękuję Ci za Twój ostatni list. Bardzo ucieszyła mnie wiadomość, że wyzdrowiałaś.


Dodatkowo, jeśli dawało się ukochanej osobie wszystko, co najlepsze za życia, to można mieć wątpliwości, czy po śmierci rzeczywiście będzie jej jeszcze lepiej. A co, jeśli taka osoba za nami tęskni? Kiedy umiera bliska nam osoba, w nas i wokół nas, odczuwamy pustkę. Rzeczywistość staje się nierealna, pojawiają się setki pytań, nastroje i emocje zmieniają się szybko i niezrozumiale. Coraz częściej decydujemy się na żałobne przemówienia pożegnalne w trakcie uroczystości pogrzebowych.


Prawda jest taka, że kiedy kocha się tego, kto chce cię zabić, brakuje wyboru. Jak mogłam uciec, jak mogłam walczyć, skoro zadałabym wtedy ukochanej osobie ból? Skoro nie chciała ode mnie nic innego prócz mojego życia, jak mogłam jej go nie ofiarować?

Poczytaj miedzy wierszami to, czego autorka watku nie chce napisac. Według mnie i tamta zrobił w hooya, a koszt tego mieszkania byl konieczny, zeby nie mial kosztow duzo wiekszych. Płacenie czynszu ukochanej osobie. Kondolencje, wyrazy współczucia część 1. Tak jak stała się dla nas dla mnie i dla mojej ukochanej żony.


Uogólniając - na każdym etapie życia napotykamy na problemy, potrzeby, zadania, które w danym momencie wydają się nam najważniejsze w cały życiu. I tak gdy jesteśmy dziećmi kluczowe są dla nas dziecięce sprawy zwykle to pęd zaspokojenia potrzeby zabawy pod.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty