środa, 13 kwietnia 2016

Poznam kobiete do zwiazku

Kontakt - to nowe znajomości i rozrywka na najwyższym poziomie. Mam lat mieszkam i pracuję w Kielcach. Być może przypadniemy sobie do gustu i stworzymy Razem coś trwałego. Oczywiście jeżeli będziesz miała ochotę mnie bliżej poznać.


Witam jak w tytule ,poznam spokojną,skromną dziewczynę w podobnym wieku do mojego poniżej 170wzrostu drobnej budowy ciała,wierną i przede wszystkim uczciwą ,fajnie gdybyś nie była po rozwodzie ani tez nie byla w zwiazku i byla bezdzietna jesli masz dobre serce to będzie też dużym plusem gdyż chciał bym w przyszlosci stworzyc zwiazek w ktorym dzieci wiedziały kto jest ich ojcem i. Jeśli chodzi o mnie , Wolny , zadbany , inteligentny i odpowiedzialny facet , oraz niezależny od nikogo i niczego , mieszkam sam , postanowiłem pomóc szczęściu i zamieścić ogłoszenie na tym portalu , ostatnio coraz bardziej mi dokucza samotność i czas aby to zmienić - Marek.

Najbardziej aktualne oferty - Gratka. Bardzo chętnie poznam kobietę do stałego związku. Napisz do mnie i powiedz coś o sobie, odpiszę na pewno, najlepiej ze zdjęciem, będzie miło. Do odpowiedzi dołącz zdjęcie. W zasadzie sam nie wiem po co piszę te ogłoszenie.


I wspólnie poważnie pomyśleć o życiu i wspólnej przyszłości. Szukam kobiety w wieku do lat, która chciałaby u mnie zamieszkać. Więc czekam właśnie na wiadomość od Ciebie.


Poznam kobiete na dobre i złe.

Jeśli szukasz przyjaciela, a później może coś więcej, napisz. Możliwy również i stały związek ze wspólnym zamieszkaniem, gdy poznam odpowiednią dla mnie kobietę. Gdy widzisz w gazecie ogłoszenia pani szuka pana lub pani pozna pana, uśmiechasz się lekko? Niezręcznie Ci dać takie ogłoszenie? Myślisz, że dziś ogłoszenia: poznam pana przeniosły się do internetu, czyli do sieci?


Tu też odbywają się poszukiwania miłości na poważnie. Chcial bym poznac kobiete do stalego zwiazku. Zwiazku opartego na przyjazni i zaufaniu. Chciałbym poznać mężatkę w celu nawiązania długotrwałej relacji przyjacielskiej ze znamionami romansu.


Interesuje mnie dłuższą znajomość. Kobiete zadbana w wieku od do. Odpowiedzialny ,nie zależny ,romantyczny ,szukam panią do stałego zwiazku. Inowrocław Randki i przyjaciele.


Akceptuję Regulamin użytkownika portalu zambrow. Witam poznam kobietę do związkuJeśli jesteś zainteresowana i masz ochotę to napisz. Mam lat i poznam kobietę do stałego zwiazku z Kielc Skarzyska i okolic.


Jestem zmotoryzowanym facetem bez nałogów. Szukam tylko realnej kobiety zdecydowanej na poważny związek.

Kawaler lat spokojny nie palacy ze wsi poznam panne do lat tez ze wsi. Mężczyzna lat ,wolny - pozna kobietę do poważnego związku ,w zbliżonym wieku z Małopolski - okolice Nowego Sącza Gorlice itp - która miałaby możliwość zmiany miejsca zamieszkania. Oferty dla kobiet w kategorii Pan szuka Pani. Twoja tablica ogłoszeń lokalnych.


Zapraszamy do przeglądania ofert. Jak nie wyglądasz jak na zdjęciach to stawiasz drinki. Na codzień pracuje Lubię muzykę, sport, Kocham morze i spacery po plaży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty