środa, 18 maja 2016

Lento oferty pan

Lento oferty pan

Lużny układ bez ingerencji w prywatne życie,! Nowy Sącz Randki i przyjaciele Pan szuka pana. Poznam miłego kumpla do spędzania razem czasu. Ja wysoki, blondyn, uśmiechnięty i miły, lat 28.


Niedoświadczony pozna mężczyznę na spotkania, nie na raz. Jestem puszysty i poznam kolegę. Mam w tym male doswiadczenie, jestem otwarty na bardzo wiele. Najgorsze są wieczory niema z kim posiedzieć i nawet wspólnie spędzić czas.


Cale życie byłem domatorem i brakuje mi przyjaciela przez duże P. Opis oferty: W życiu ciągle czegoś lub kogoś szukamy. Mężczyzna 36-letni szuka pana z Brzozowa, Sanoka. A może jeszcze mieszkasz w Poznaniu ,preferujesz spokojny styl życia , lubisz przebywać w plenerze i nie stronisz od wysiłku fizycznego ? Wymiana e-mail i konkretne spotkanie to mnie interesuje.


Fajnie się przeżywa, ogląda i zwiedza świat w cztery oczy. Inteligentny, uczuciowy, miły, zadbany. Nie interesują mnie przygodne. Moje miejsce na ziemi jest niedaleko Wrocławia.


Najlepiej by Pan miał miejsce na spotkania ale to nie mus. Szukam kolegi do regularnych spotkań. Prócz dyskrecji i higieny nie mam żadnych oczekiwań. Panie prosze lubie rowniez starsze fajnie mi sie dogaduje ,warunek fajna zadbana-i zdecydowana.


Legnica Randki i przyjaciele Pan szuka pana. Poszukuję PanA do miłych spotkań. Panią puszystym dziękuję jak również tym które nie mają zdjęcia.


Jednorazowe wyskoki mnie nie interesują. Elbląg Randki i przyjaciele Pan szuka pana. Wyjezdzam do pracy do Niemiec. Jeśli zdecydujesz się mnie poznać, to proszę odpisz. Przyjaciel na wspólne chwile.


Ponieważ na portalu nie mogę podać bliższych danych podam je po skontaktowaniu się. Rybnik Randki i przyjaciele Pan szuka pana. Lubię zwiedzać świat, jestem osobą ugodową,szczera bez nałogów szukam przyjaciela o podobnym charakterze. Często poruszam się na wózku.


Mieszkam z córkami w Kowarach. Zależy mi aby to byla osoba szczera,wesoła, która zaakceptuje moje dzieci. Mobilna,pracująca, po prostu zwykły, rozsądny Pan z ustabilizowana sytuacja życiową. Cenię szacunek,godność,uczciwość etc.


Niestosowne obraźliwe wpisy będą natychmiast blokowane. Mam ogromne pragnienie spotkać się i poczuć jak kobieta. Więcej w wiadomościach prywatnych. Pragnę poznać panów i plus.


Poznamy się przy piwku lub przy kawie a póżniej się zobaczy co dalej Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku Mój emil. Kobieca trans Patrycja lata z okolic zgorzeleca szukam dodatkowego zajecia. Jelenia Góra Randki i przyjaciele. Suwałki Randki i przyjaciele Pan szuka pana.


Lento oferty pan

Zapoznamy podobną parę w celu bliższego poznania się, nie wykluczamy bliższych relacji ze sobą, mamy swobodne lokum na wspólne spotkania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty