czwartek, 19 maja 2016

Różnica wieku w związku 6 lat

Też uważam, że związki nawet przy dużej różnicy wieku mogą być zgodne i udane. Problemy w związkach istnieją od zawsze niezależnie od różnicy wieku. Jestem od dwóch lat z mężczyzną o lat młodszym.


Pewnie, że pojawiały się obawy czy to nie chwilowa bajka teraz wiem, że nie. Idealna różnica wieku w związku - czy coś takiego w ogóle istnieje?

Marta, od lat w stałym związku. Męża poznała w liceum, byli w tej samej klasie: „Związek z młodszym facetem. Ona miała wtedy lat, on - różnica wieku w ich związku wynosiła więc lata.


Mimo ogromnej różnicy wieku związek okazał się szczęśliwy. Jak wynika z opracowań, Anna była najpierw idealną stenografistką Fiodora, a także żoną i opiekunką. Mężczyźni, którzy mają lub mieli starsze od siebie partnerki, przyznają, że tak naprawdę wiek nie jest najważniejszą kwestią, a raczej drugorzędną.


W większości przypadków stwierdzali, że do 5-lat różnicy w wieku, to praktycznie żadna różnica.

Osiem lat różnicy to może być i dużo i mało - to zależy od tego w jakim etapie życia ta różnica występuje. Jedni są gotowi na poważne związki w wieku a inni lat. Duża różnica wieku w związku wcale nie musi być czymś negatywnym. Do programu TV poszukujemy Par w których jest duża różnica wieku minimum lat i które chciałyby sprawdzić czy mogą sobie ufać. Jeśli jest Pani w takim związku lub zna Pani kogoś kto mógłby być zainteresowany proszę o zostawienie numeru telefonu a oddzwonię i opowiem o szczegółach.


Ustalono, jaka jest idealna różnica wieku dla osób będących w związku. Wynosi ona dokładnie cztery lata i cztery miesiące. Przy okazji wyszło na jaw, że kobiety wychodzą za mąż za dużo starszych od siebie facetów dla. Redakcja serwisu zapytaj przypomina: W okresie ciszy wyborczej tj. Publikacja na forum jakichkolwiek komentarzy mających charakter agitacji wyborczej może zostać uznana za naruszenie przepisów ustawy.


Dodam, że to związek przez internet. Przedstawię naszą sytuację, mam lat w tym roku 2 moja dziewczyna w tym roku 16. Moich rodziców dzieli dlatego zawsze na wiek aż tak nie patrzyłem, ponieważ moi rodzice się dobrze dogadują, kłótnie to oczywiście coś normalnego. Zobaczcie nasze zestawienie małżeństw, w których różnica wieku wynosi co najmniej lat.


A ja myślę, że różnica wieku w związku nie jest istotna.

Przecież są ludzie, którzy mają lat i myślą poważnie o życiu, mają swoje ideały i są już na tyle dojrzali emocjonalnie, by budować stały związek. Znam też takich ludzi, którzy mają 4 nawet lat i nie posiadają tych cech. Myśle, że różnica wieku nie ma az takiego znaczenia, no chyba ze jest ogromna roznica np.


Dlaczego inne zdania w kazdej sprawie, przeciez tak samo moze byc z chlopakiem w twoim wieku który tez moze miec zupelnie inne zdanie, dlaczego wkreca sie w to wiek. Różnica wieku tak naprawdę nie ma dużego znaczenia. Wiele zależy po prostu od dopasowania się Waszych charakterów i dusz. Na początku powinnaś dać sobie czas, żeby się poznać i faktycznie jak już napisałam wcześniej wyczuć się. Nie staraj sie na przykład na siłę od razu pakować się w związek, bo myślisz, że jemu zależy.


Ja od zawsze nie umiałam dogadać się z facetami w moim wieku, za to ze starszymi miałam o czym rozmawiać, oni mnie rozumieli. Dlatego po kilku frustrujących mnie rówieśnikach szukałam starszych facetów. Zaczynałam od 5-lat starszych, następnie wpakowałam się w związek z facetem o lata starszym (miałam wtedy lat).


Spokojnie, to nie jest duża różnica wieku. No może teraz Ci się wydawać, bo jeśli Ty np studiujesz a on już pracuje, to po prostu możecie mieć w tym akurat momencie troszkę inne problemy i potrzeby życiowe. Między mną a moim mężem jest ciut mniej bo lat różnicy i nigdy nie odczułam, że to dużo. Czy różnica wieku przeszkadza w związku? Jeśli jesteś w takim związku, lub znasz kogoś kto mógłby być zainteresowany, prześlij swoje zgłoszenie z numerem telefonu i imieniem na adres: j. Rozmowa jest niezobowiązująca nie oznacza udziału w programie.


Młodszy partner zaczął u mnie bywać, a ludzie mieli używanie. Ja, 37-letnia mężatka z 16-letnim synem. On lat ode mnie młodszy, bez studiów, mieszkający z rodzicami. Jeszcze wiele lat temu małżeństwa mężczyzn z dużo młodszymi kobietami były na porządku dziennym. Kiedy wiek może przeszkodzić miłości, a kiedy znaczna różnica wieku jest zaletą w związku?


Ja też jestem w związku z młodszym. To chyba najlepsza rzecz w życiu, jaka mi się przytrafiła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty