czwartek, 7 grudnia 2017

Szukam kogoś do rozmowy

Jestem Psychiczną Potterhead. Suzanne Venus Potter, Ta Mądrzejsza z Rodzeństwa-Które-Przeżyło. Ale spokojnie, potrafię rozmawiać na tematy nie-Potterowskie. Patrząc na to forum widzę pełno nazw jakichś leków, metod leczenia niepłodności, innymi słowy widzę jak bardzo wszyscy tutaj starają się mieć dziecko.


Podróżami i Pilatesem, chodzi o obróbkę i edycję graficzną filmów. W zamian mogę zaoferować super skuteczne zajęcia Pilates lub naukę języka angielskiego.

Tylko osoby z jakimś portfolio. Cześć :)mieszkam w Poznaniu jakiś czas i poszukuję nowych znajomości. Moje obecne są raczej koleżeńskie, pracowe, nie mam kogoś z kim mogłabym wyjść na kawę, spacer, piwo czy spotkać się na plotki, czy bardziej głębokie rozmowy. Jest tu ktoś, kto chciałby ze mną porozmawiać? Szukam kogoś w moim wieku, czyli około lat.


Rozmawiam z ludźmi, ale oni mnie nie rozumieją. Hej szukam relacji opartej na wysłuchaniu drugiej strony. Niby mam znajomych, koleżanki.


Ale każdy jest zabiegany, rządza pieniądza pogoń za karierą byciem lepszym.

Zawiodłam już się na tylu ludziach że ciężko mi komuś zaufać aby się zwierzyć ze swojego życia czy problemów. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Chodzi oczywiście o rozmowy po angielsku jeśli dobrze rozumiem:) forum jest odpowiednim ku temu miejscem,tutaj możesz się wiele nauczyć,siedząc w zasadzie przed komputerem i to jest bardzo fajne,wymiana doświadczeń jak najbardziej wskazana. Drogi użytkowniku, droga użytkowniczko, w związku z nowymi wytycznymi wynikającymi z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego prosimy Cię o udzielenie zgody na dopasowanie treści marketingowych. Na początek szukam kogoś do wspólnych spacerów, tańce, rozmowy, kawa.


Pewne warunki :) akceptacja kobiety z dzieckiem, minimum lat do 4 wzrost minimum 18 stan cywilny wolny. Chcąc z niej skorzystać, nie musisz się logować ani zakładać konta. Wystarczy że klikniesz przycisk zacznij rozmowę i gotowe! To inteligentny skrypt czatu wybiera dla Ciebie rozmówce.


Nie wiesz kto to taki, ile ma lat i jakiej jest płci. Wszystkiego dowiadujesz się w trakcie rozmowy. Witam wszystkich Jak w tytule szukam kogos do pogadania, nie na zywo tylko np.


Jakaś rozmowa, spacer bez zbędnego napinania się na nie wiadomo co :). Ja lat, typ spokojnego człowieka :). Czy widzisz kogoś, kogo lubisz?


Prawdopodobnie spodoba jej się jeśli zwrócisz na nią uwagę. Komplement na początku jest zawsze dobrym pomysłem. Powinieneś spróbować, to naprawdę działa!

Chciałabym też się z kimś poznać np porozmawiać o zainteresowaniach, ja osobiście lubię czytać książki i jeździć na rolkach. Osobę dla której rozmowy o życiu są ciekawsze niż samo ż. Hej mam na imie Damian, mam lata. Porozmawiaj o aktualnych problemach i radościach mieszkańców Trójmiasta.


Chciałbym znaleźć znajomego który co najmniej na razie byłby anonimowy i przy którym też taki mógłbym być.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty