piątek, 15 grudnia 2017

Szukam młodego pana

Ogłoszenia w kategorii Pan szuka Pana. Twoja tablica ogłoszeń lokalnych. Zapraszamy do przeglądania ofert. W obecnych czasach ogłoszenia rozpoczynające się od „pani pozna pana” znaleźć można w internecie na różnych serwisach, forach towarzyskich czy portalach randkowych. W taki sposób ogłaszają się kobiety na całym świecie.


Pani chcąc poznać pana często poza opisem idealnego kandydata oraz siebie, dodaje także swoje zdjęcie.

Jeśli chcesz się przekonać co może dać Ci dojrzałą gorącą 40tka napisz. Pani pozna Pana Warmińsko-mazurskie. Tak jak w tytule szukam młodego do zabawy. Szukam jak w opisie ja dojrzały po 50.


Mam ładną twarz, faliste włosy w jasnym kolorze. Jestem średniego wzrostu, z piękną sylwetką. Witam jestem blondynem o niebieskich oczach mam lat sylwetke atletyczna uprawiam sport jestem rowniez ratownikiem moge udzielic kilku priv.


P szukam sposnonsorki dla ktorej bede wsparciem kiedy bedzie jej ciezko zawsze bedzie mogla na mnie liczyc wspierac ja.

Atrakcyjna z poczuciem humoru samotna mama (córka) chętnie pozna sympatycznego mężczyznę twardo stąpającego po ziemi. Cyriak - szukam Młodego Cześć. Nie szukam przygód ani romansów - jestem na to zbyt poważna także panom szukającym na jeden numerek czy jedną noc dziękuję i nie odpisuje, szukam dojrzale myślącego faceta.


Starsza Pani Szuka Młodego Pana Pani zasponsoruje Pana. Poszukuję chłopaka do zbudowania stałej relacji, docelowo związku opartego na szczerości i zaufaniu. Kalina Samotna Pani Zasponsoruję młodego chłopaka. Pragnę kochać i być kochana szukam pana który ma dość samotnego życia napisz to nic nie kosztuje a może zmienić nasze życie.


Witam szanowną płeć męską Mam na imię Agnieszka i mam lat. Wraz z moim letnim mężem, rok temu przeprowadziliśmy się z Berlina do Warszawy. Mąż cały czas przebywa w pracy i nie ma czasu zadbać o mnie, o swoją kobietę.


Dlatego właśnie szukam miłego młodego Pana, który chciałby sobie dorobić. Oferuję wynagrodzenie w postaci 1tyś-5tyś złotych, w zależności od. Dojrzały pozna młodego aby miło spędzić wolny czas.


Mam około wzrostu, około kg Kontakty do Starszych bogatych pań sponsoring szukam młodego chłopaka Darmowe numery telefonów do Pań poszukujących panów i chętnych dziewczyn. Bezpłatne Anonse Towarzyskie i Osobiste Dziewczyna poszukuje Chłopaka. Kobieta pozna Kawalera oraz inne oferty matrymonialne Pani szuka Pana.


Randki dla singli w Polsce, Niemczech, Anglii.

Tylko szczupli i zdecydowani chętniej z doświadczeniem ale to nie warunek. Najgorsze są wieczory niema z kim posiedzieć i nawet wspólnie spędzić czas. Cale życie byłem domatorem i brakuje mi przyjaciela przez duże P. Opis oferty: Mam wolny pokój w Poznaniu i chętnie przyjmę na korzystnych warunkach młodego (do lat) chłopaka z Ukrainy.


Możesz pracować w Poznaniu lub okolicy (dobre pensje i dużo ofert pracy) i nie oddawać połowy wypłaty na mieszkanie ani nie spać w 5-osobowym pokoju. Opis oferty: Spotkam z mlodym otwartym pewnym siebie i wiedzacym czego chce i oczekuje mężczyzna. Proszę o dyskrecję gdyż jestem w związku tylko poważne oferty chętnie zobaczę twoje zdjęcia. Pisać do mnie napisz z kąd jesteś i ile masz lat!


D to nic, jeśli jesteś konkretny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty