środa, 30 maja 2018

Bogaci wdowcy

Poczytałam komentarze osób samotnych czyli wdów. Wdowcy raczej nie piszą jak widać. Oni realnie są zajęci dzień po śmierci żony. Zawsze się trafi jak życzliwa sąsiadka czytaj dusza i zadba o pana.


Jestem wdową ,dzieci sama wychowałam ,,miałam dwoje dzieci. Słyszałam od panów fajna jesteś ale masz. Poniżej znajdują się wybrane oferty mężczyzn, którzy wyrazili zgodę na ich publikację na naszej stronie. Robert 2 inżynier, skończyłem Politechnikę Warszawską, moją pasją są nowinki techniczne, ale nie zadręczam kobiet opowiadaniem o technice.


Lubię także muzykę – chodzę do klubów, lubię tańczyć. Liczy się zwłaszcza to ostatnie kryterium. Adam pragnie na nowo ułożyć sobie życie.


Urlop lubi spędzać w górach lub nad morzem. Pani może być wdową, panną lub po rozwodzie. Chciałbym podzielić się z Państwem moja historią.


Jej tytuł: samotny wdowiec pozna panią a mieliście Państwo w niej niemały udział. Kilka lat temu zmarła moja ukochana żona. Na razem50plus masz największe szanse na poznanie osób w swoim wieku, ponieważ jest to serwis randkowy tylko dla osób po 50-tce, a nawet starszych wiekiem. Jeśli masz odwagę podążać za szczęściem i dajesz sobie szansę na nową relację, nową przyjaźń, pierwszą randkę, która ma szansę przerodzić się w nową miłość, dołącz do osób po 50-tce z całej Polski.


Anonse towarzyskie pań poszukujących wdowców - pani pozna wdowca od zaraz! Bycie wdowcem nie jest już dziś tematem tabu, a kobiety nie boją się z takimi mężczyznami wiązać, wręcz przeciwnie. Wdowiec to wręcz gwarant udanego związku, ponieważ już raz był żonaty, a to oznacza, że. Pan pozna panią – tak bardzo często zaczynały się anonse towarzyskie, które publikowane były na łamach gazet wydawanych w ubiegłym stuleciu. Ta rubryka jest dla Was, Drodzy samotni Czytelnicy.


Dzięki niej możecie nawiązywać nowej znajomości, a także poznać kogoś z kim pójdziecie przez życie. Mam lat, jestem w separacji. ARKADIA PRESTIGE - elitarnie, z klasą bezstresowo, miło! W całym kraju żyje mln wdów i tylko 4tys.


Jak wynika z danych prezentowanych przez mojapolis. Na lewo bogaci, na prawo biedni, wyjątek: Warszawa. Wracamy do tych tradycyjnych form szukania miłości, po tym jak zachłysnęliśmy się internetem, gdzie wszyscy są piękni, bogaci i idealni do momentu pierwszego spotkania – mówi Renata Martyniuk właścicielka biura matrymonialnego.


To jedna z kilku form poszukiwania drugiej połówki, jaką coraz częściej wybierają Polacy. Miałam tak samo, też brak pożycia, może nie aż tak długo ale raczej rzadko. Czułam się samotna, moja rola sprowadzała się tylko do obowiązków domowych i praca nawet do godzin. Co ciekawe, osoby, które owdowiały, a posiadają dzieci, mają się gorzej niż bezdzietni wdowcy.


Czy to miejsce jest dla Ciebie? Katolicki internetowy portal randkowy online − ZapisaniSobie. Polaków wierzy w bajki, że bogaci. Miłośnicy Rydzyka – biedni i bogaci, wdowy i wdowcy, młodzi i starzy – słuchają go, gdyż trafia on w ich PRZEKONANIA, FOBIE i NAMIĘTNOŚCI: nacjonalistyczne, ksenofobiczne, antysemickie, zaściankowe, wsteczne etc.


Znam „kobiety”, „w średnim bądź zaawansowanym wieku”, „wdowy” i „osoby niezamożne”, które głosują.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty