czwartek, 13 września 2018

Dowcipy na randkę

Tylko najlepsze dowcipy i kawały. Randki Dowcipy o randkach i na randki. Rohypnol - kiedy tradycyjne metody randkowania zawodzą. Udostepnij Stały link - Poproszę piękny bukiet kwiatów dla pewnej uroczej damy. Ma pan coś konkretnego na myśli?


Strona powstała z powodu braku alternatyw w polskim Internecie.

Dowcipów w sieci jest w trzy dupy, tylko jakieś takie na siłę i bez wyrazu. Perełki: najlepsze dowcipy, kawały. Nie cytaty z IRC’a czy GG a dowcipy z prawdziwego zdarzenia, dowcipy opowiadane werbalnie, dowcipy których trzeba się nauczyć!


Chcesz rozweselić Swój dzień? Jeśli wywołamy u Ciebie uśmiech podziel się nim :). Prześlij znajomym wybrane przez Ciebie KAWAŁY DARMOWYM SMSem bądź zamieść DOWCIPY NA FACEBOOKu.


Jeśli możesz oceń według Ciebie najlepsze kawały, doceń propozycje Użytkowników którzy dzielą się z Nami nimi. Tato, umówiłem się z Małgosią na randkę, ale nie mam zielonego pojęcia, co mam robić.

Weźmiesz ją do pokoju, ja się schowam za łóżkiem i będę ci podpowiadał. Małgosia przychodzi, idą z Jasiem do pokoju i siadają na łóżku. Ale trochę się wystraszył i pyta kumpla: - A co jeśli będzie brzydka jak noc? W drzwiach pojawiła się najpiękniejsza kobieta jaką widział. Banta umówił się na randkę w ciemno.


Idź do jej domu i jeśli rzeczywiście tak będzie zacznij kasłać ”ekhm” i udawaj silny atak astmy. Kawały, dowcipy, śmieszne filmy – Kawaly. Najśmieszniejsze kawały i dowcipy w całym internecie – śmieszne zdjęcia, śmieszne filmy. No tak, bo pamiętasz, że zawsze jak ją zobaczyłem to mi stawał fiut, i dzisiaj idąc na randkę pomyślałem sobie, że go przykleję taśmą klejącą do nogi. Wejdź i pośmiej się razem z nami!


START DOWCIPY I KAWAŁY O RANDCE. Wszystkie dla dzieci na Andrzejki na Boże Narodzenie na Dzień Babci i Dziadka na Dzień Chłopaka na Dzień Dziecka na Dzień Kobiet na Dzień Matki na Dzień Nauczyciela na Dzień Ojca na osiemnastkę na Pierwszy Dzień Wiosny na Prima Aprilis na rocznicę ślubu na Tłusty Czwartek na urodziny na Walentynki na Wielkanoc o alkoholu o Anglikach o. Znajdziesz tutaj dużo dobrego humoru, a jeżli znasz jakiś dowcip, którego tu nie ma, możesz się nim podzielić z innymi. Najlepsze Dowcipy to idealne miejsce.


Kliknij na ikonke powyżej aby pomóc innym trafić na stronę ! Jestem tolerancyjna i pozwalam ci z nim flirtować oraz całować się. Generał popatrzył na nich groźnym okiem, ale że dopiero co puścił pierwszego bez kary, to i im pozwolił odejść. Po chwili przybiega kolejny zziajany żołnierz i widząc generała zaczyna się tłumaczyć: - Bardzo przepraszam, ale wszystko wyjaśnię.

Miałem randkę z dziewczyną i tak jakoś czas zleciał. Milioner z metrowym interesem dał ogłoszenie, że pierwszej kobiecie, której wsadzi całego da milionów $. Zgłasza się pierwsza, widać na pierwszy rzut oka, że kokota od lat obecna w zawodzie - facet nawet bez gadki zabiera się do roboty, ale wsadził tylko pół, a baba zaczyna panicznie krzyczeć: - Proszę wyjąć, pan mnie rozerwie! Dobre dowcipy i humor na każda okazję. Zapraszamy na żarty i kawały podzielone na wiele kategorii. Każdy znajdzie kawaly i zarty dla siebie.


Córciu, możesz iść z narzeczonym na randkę. Ale pamiętaj: jeśli dojdzie do czegoś więcej, pęknie mi serce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty