czwartek, 2 maja 2019

Jestem samotna nie mam przyjaciół

Nie mam przyjaciół, ani nawet znajomych, nie mam nikogo. Nie mam z kim wyjść gdzieś na miasto, czy po prostu się spotkać i porozmawiać, w związku z czym wiecznie siedzę w domu. Ostatnio zauważyłam że każdy z mojej okolicy ma jakiegoś przyjaciela.


W sumie to nie lubia mnie za bardzo. Dochodzi do tego że jak siedze sama w.

Nie wiem, jak to jest nie mieć przyjaciół. I dziękuję za to codziennie, że mam przyjaciół, ale i łatwość w ich poznawaniu. Poza tym bardzo boi się zranienia, więc kiedy ktoś wychodzi z inicjatywą, żeby ją poznać, przypisuje mu złe intencje albo z góry zakłada, że nic z tej przyjaźni nie wyjdzie. Czuje się samotna, bo większość ludzi jej nie rozumie, a ona nie chce się z nimi podzielić swoimi uczuciami.


Długo już jesteś mężatką,układa wam się w małżeństwie. Tak poza tym,to masz jakieś pasje ,zainteresowania,może się jeszcze uczysz? Jestem jeszcze panną, przyjaciół brak, faceta tez brak.

Jestem samotna szukam samotnych po 60-tce - Netkobiety. Witajcie panie po nie zawsze możesz znależć przyjaciół , czy jak ty Florka wypady wieczorne do klubu pań. Ja mieszkam na wsi a tu raczej o rozrywkach czy wyjściach z domu możesz zapomnieć. Latem owszem wyjść można do lasu , na rower by ten czas zleciał ,ale zawsze. Jeżeli czujesz się samotny i szukasz przyjaciół zobacz dział Osobiste - Przyjaciele na portalu Pajeczyna.


Tutaj znajdziesz bezpłatne ogłoszenia i anonse osobiste dla samotnych. Mamy dziesiątki tysięcy aktualnych anonsów matrymonialnych i towarzyskich typu: szukam przyjaciół, randki dla osób samotnych i poszukujących przyjaciela. Ze starymi znajomymi utracony kontakt, a o nowe to trudno, tylko dom i praca, czasem w weekend piwo w swoim towarzystwie, tak chyba będzie do końca.


Wiem że wstyd się przyznać, bo po człowieku nie widać, ale tak było u mnie zawsze, to jest racja że przyjaciół sobie nie kupisz a ich. Hej dziewczyny wlasnie siedze i czytam różne tematy głownie samotnikow i ludzi bez przyjaciół, wiele jest takich osób ja tez juz tak nie moge siedzieć no musze coś robić. Gdy wszyscy dookoła wchodzą już w związki, samotny kolega bądź samotna koleżanka, stają się pewnego rodzaju zagrożeniem dla związku albo nieprzyjemnym obiektem porównań. W konsekwencji kontakty stają się coraz rzadsze, pojawia się kryzys w przyjaźni, a tobie – jeśli jesteś singlem, który traci przyjaciół, grozi samotność. Napisz proszę czy rozmowy toczą sie na forum?


Możesz czuć się samotna, bo nie masz partnera albo wystarczającej liczby przyjaciół. Przyczyną może być też zbyt duża liczba znajomych i brak osób naprawdę bliskich, w końcu możesz czuć się samotna w określonej grupie osób, które myślą i żyją inaczej niż Ty. Wasze światopoglądy mogą być różne, stąd możesz w.

Przez wiele lat wydawało mi się ze mam Przyjaciółkę, ale myliłam się. Jak była sama to nie było dnia, żeby nie zadzwoniła, nie przyszła. Byłam dobrym słuchaczem jej wszystkich miłosnych problemów, kłopotów w pracy itp. Wiele osób cierpi z tego powodu, że trudno im znaleźć bratnią duszę, drugiego człowieka, w którym mogliby mieć oparcie. Mimo że wytrwale szukamy przyjaciół i staramy się nawiązywać mnóstwo nowych kontaktów, okazuje się, że nasze wysiłki są nieskuteczne.


Wbrew pozorom rozstanie nie jest łatwe. Wiem coś o tym, bo od lat jestem szczęśliwą rozwódką. W małżeństwie strasznie się męczyłam, nie dawała rady. Ciągle samotna, bo on wolał tv i komputer od mojego towarzystwa. Dziecko też miał w głębokim poważaniu… nawet się nie zainteresował, jak mała płakała w łóżeczku.


Publicznie przyznaję: jestem samotna i nie jest mi z tym dobrze. Co piąty człowiek na świecie cierpi z powodu samotności, a jednak nikt nie ma odwagi się do tego przyznać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty