czwartek, 22 sierpnia 2019

Opowiadanie z ż

Zobacz odpowiedzi na zadanie: Krótkie opowiadanie z ż i rz. Dawno temu żyła sobie żyrafa,która niczym nie wyróżniała się spośró pozostałych zwierząt. Jednakże nie sprawiło jej radości bycie jedną z wielu. Chciała,żeby ją zauważono od razu.


Z takim żądaniem udała się do zarządcy lasów. Muszle białe w słońca żarze, zamki z piasku i radosne dzieci twarze.

Chodź do łóżka żabko mała, bo nadciąga burza - jeżyk żuje resztkę czegoś na kształt jeżyn i wymądrza się - Z rzadka się zdarzają rzeczy, kiedy trzeba schronić się. Wyrazy nie musza sie zaczynac na ż To pytanie ma już najlepszą odpowiedź, jeśli znasz lepszą możesz ją dodać. Przeważnie dochodziło do kłótni między nimi, kiedy jeden z nich rzekomo wszedł w kałużę i spłoszył zdobycz.


Sójka wraz z jaskółką i wróblem bacznie ich obserwowały. Mówiły o nich barbarzyńcy, którzy nie podejmują próby zrobienia czegoś pożytecznego. Zadanie: napisz opowiadanie z jak najwięcej wyrazami z rz Rozwiązanie:pewnego dnia poszłam nad rzekę powietrze było świeże i rześkie i rozpływał się w nim zapach młodych korzonków drzew nagle zauważyłam coś interesującego podeszłam bliżej brzegu by dokładniej się temu przyjrzeć był to stary medalion na skórzanym rzemyku, który był postrzępiony i wystawały z niego.


Napisz krótkie opowiadanie z dialogiem pt. Uczniowie klasy Ia stworzyli na zajęciach opowiadanie z wykorzystaniem kart z obrazkami na literę ż. Wycieczka Żanety do zoo Pewnego dnia, gdy na niebie świeciło żółte słońce, Żaneta Żabińska ze wsi Żabin postanowiła wybrać się sama do zoo, bo była już.

Wybrałem to zdarzenie z wielu względów, ale najważniejszym z nich była pamięć. Wraz z moim bratem Rafałem wybrałem się na Sekułę pojeździć na rowerach. Nic nie zapowiadało dalszego ciągu zdarzeń.


Jeśli ktoś uwierzył w zakonnice, to niech zweryfikuje swoje poglądy na przyszłość, ja nie wierzę w religie i jej przedstawicieli, zaś szkoda mi tego horroru z drugiego konta - wciągał mnie. Dodam że ja mam jedno - jeśli ktoś ma podejrzenia o subkonta, odn. Dyktando - klasa I - z rz i ż;.


Wysiłek z pewnością zaprocentuje. Wynik, który uzyskałeś pozwala na zaliczenie dyktanda, ale nadal nie jest to satysfakcjonujący rezultat. Sugerujemy wrócić do zasad ortograficznych, których dotyczy powyższy tekst, a następnie spróbować zmierzyć się z dyktandem po raz drugi. Nie ominęliśmy zagród z tygrysami i oglądaliśmy z p. ZOO podchodzi do nich i je głaszcze.


Wszedłem do ciotki załamany, lekko rzuciłem plecak na podłogę przy drzwiach. Dwie godziny wcześnie przeżyłem swój pierwszy raz i poniosłem klęskę, parę ruchów wystarczyło, aby uciekać z powodu braku gumy z wnętrza Eli - mojej starszej o rok koleżanki z liceum, z którą ostatnio kręciłem. Dzisiejsze wierszyki sponsoruje literka Ż ;) „Żaba i żuk” Duża żaba nad kałużą napotkała żuka. Nasze ulubine wiersze Jana Brzechwy.


Uwielbiałam w dzieciństwie wiersze Pana Brzechwy a Michałek polubił te najbardziej :) Pomidor Pan pomidor wlazł na tyczkę I przedrzeźni. Z słownika – wolnego słownika wielojęzycznego. Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania.

Zechciał zabrać ze sobą złe zadanie, żeby nie zrobić złego wrażenia na złej Zuzannie. Na Ż – żarówki, żubra, żelazo, Żółwie co strasznie powoli łażą, Wreszcie żyrafa. Tak długą szyję Pierwszy raz widzę, jak długo żyję. A okręt płynie i płynie, I wiezie ciężkie kufry i skrzynie.


Tak objuczony niby zwierz jaki Dźwiga z daleka worki i paki. Brainly to platforma social learningowa, dzięki której otrzymasz pomoc w zadaniu domowym. Dołącz do nas i ucz się w grupie.


Najczęściej spotykane i stosowane ortogramy, w niniejszych tekstach powtarzają się w celu ich utrwalenia. Cele lekcji - przypomnisz sobie, jak się pisze opowiadanie, - sprawdzisz, jak zapisujemy dialog. Pisownia wyrazów z „ż, rz” 1. Grażyna i Błażej wybrali się na wycieczkę.


Niebo przykryły czarne, duże chmurzyska. Tutaj znajdziesz opisy wszystkich spotykanych w szkolnej praktyce rodzajów wypracowań, od rozprawki i charakterystyki, przez opowiadanie, opis, esej, do form praktycznych takich, jak zaproszenie, dedykacja, ogłoszenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty