wtorek, 12 sierpnia 2014

Jak golić miejsca intymne żeby były gładkie

Czy powinnam golić miejsca intymne? Pierwszy raz ogoliłam miejsca intymne mając lat i zrobiłam to maszynką jednorazową i płynem do kąpieli. Nie wszystkie włoski się ogoliły, zostały takie malutkie czarne i mnie to swędziało strasznie i miałam malutkie czerwone krostki. Od tamtej pory postanowiłam się nie golić.


Jak i czym depilowac miejsa intymne żeby nie było podraznień i żeby były gładkie na długo. Gdy nogi zostały ogolone maszynką, już po dniach zwykle czujemy wyraźne odrosty, a widoczne stają się po 4-dniach. Zimą można sobie pozwolić na tygodniową przerwę, dzięki czemu skóra odpocznie od zabiegów. A CO POWIECIE NA TO ŻEBY GOLIĆ SIĘ DEPILATOREM? Ja tak właśnie robię,nie powiem.


Jedno ostrze wystarcza na parę miesięcy (dosłownie), przynajmniej u. Jeżeli golisz maszynką musisz pamiętać o tym żeby maszynka zawsze była ostra! Ja już przestałam golić, bo miałam straszne. Jak golić owłosienie intymne, żeby uniknąć podrażnień?


Jeżeli chcemy pozbyć się całkowicie włosów łonowych, które nie były wcześniej przycinane lub za bardzo odrosły, dobrze przed goleniem nieco je skrócić, np. Witam was kobietki, jestem ciekawa jak często musicie golić nogi (mówię tu o zwykłej maszynce ), aby były gładkie. Ja żeby była idealna gładkość musze golić je codziennie, ewentualnie co drugi dzień, ale moja jedna koleżanka twierdzi, że goli nogi raz na tydzień!


Więc niewiem czy ze mną jest coś nie tak? Dla mężczyzn czasami miejsce intymne pokryte dywanem jest czymś bardziej pociągającym jak gładkie lustro. Co do facetów, rzadko który bierze maszynkę i się goli. Wiesz, za pierwszym razem bolało mnie dość mocno, bo włoski były grube i wyrwałam wszystkie naraz. Później jest zdecydowanie lepiej, bo nie wszystkie włoski odrastają naraz i są słabsze.


Jeśli chodzi o skuteczność, to ja stosuję to na pachy i oklice bikini i te miejsca mam gładkie przez około tygodnie. Niektóre kobiety golą nogi co drugi dzień, ba nawet codziennie. I najczęściej robią to w pośpiechu, co wiąże się ze skutkami ubocznymi takiego zabiegu.


Skaleczenia, strupki, wrastające. Miejsca Intymne U Mężczyzn - informacje, zdjęcia, materiały video. Przejdź na stronę główną Interia. Ekskluzywne miejsce dla wyjątkowych kobiet.


Moim zdaniem to każdy szanujący się i dbający o siebie mężczyzna powinien golić sobie miejsca intymne, aczkolwiek nie wszystkim podpowiada coś takiego. A więc każdy sam powinien o tym zadecydować. Powodów przemawiających za goleniem miejsc intymnych jest wiele. Główne z nich to higiena osobista, walory estetyczne i moda. Najczęstszym powodem golenia nie tylko miejsc intymnych, a również całego ciała jest higiena osobista.


Gładkie ciało kojarzy się z czystością i. Wystarczy, że wybierzesz najlepszy dla siebie sposób i odpowiednio zadbasz o skórę. Sprawdź zalety oraz wady różnych metod i ciesz się aksamitnym ciałem. Co zrobić, żeby włosy szybciej rosły?


Co za bzdury wcale nie można dźwigać takich ciężarów przez okres przynajmniej miesięcy, żeby później nie mieć problemów z nietrzymaniem moczu czy wypadaniem pochwy. Chciałabym, aby depilacja była tak łatwa, jak napisała to Pani wyżej. Tzn “przejechanie nóg i pach raz na parę dni”.


A najgorsza jest depilacja okolic bikini. Latem trzeba robić to codziennie. Niestey sama ulegam tej presji, wiem iż mężczyźni z mojego pokolenia lubią idealnie gładkie miejsca intymne.


Hej, sa mezczyzni ktorzy gola sa tacy co tego nie robia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty