czwartek, 14 sierpnia 2014

Mam 10 lat i nie jestem dziewicą

Nie wiem jak się do tego zabrać, wszystkie koleżanki z klasy już to zrobiły w szkolnym WC i wgl. Jestem jedyną dziewicą, a mam już lat! Co robić, może zgłosić się do agencji towarzyskiej lub kogoś wynająć.


Czyli kobiecy wstyd między nogami. Malina Błańska pyta depilatorkę z Waxroom - Duration: 26:20.

Kiedy Ania miała lat, znalazła się w sytuacji, która odbiła się piętnem na jej dalszych latach życia. Była dziewicą, a chłopak, z którym spotykała się od jakiegoś czasu, nie wiedział o tym. Nie była jeszcze gotowa na seks, nie chciała tego. Pewnej nocy byli sami w jego domu, siedzieli razem na kanapie, popijając wino, kiedy zapytał ją: kiedy ostatni raz uprawiałaś seks?


Ale chyba bardziej to ,że jestem dziewicą. A jeśli nie spotkam za pół roku? Jakoś przez tyle lat żyje i jeszcze żaden się nie znalazł. I to jest dla mnie uciążliwe.

Vic jest młodą atrakcyjną i inteligentną kobietą, ale samotną. Ma jeszcze jedno zmartwienie. Dzięki nowej pracy w redakcji BRAVO poznaje.


Ja też mam faceta o lat starszego z tym, że ja już nie jestem dziewicą. Wydaje mi się, że pierwszy raz trzeba zrobić z osobą do której się coś czuje, wtedy będzie Ci dobrze. A ja mam lat i też jestem dziewicą. EBSIK CIĘ MOŻE ROZDZIEWICZYĆ do usług. Julianne Hough ma lat i jest jeszcze dziewicą.


Mam lat, miałam jednego faceta. Który z początku bardzo o mnie zabiegał, a kiedy już byliśmy razem lata okazało się, że miał przede mną partnerek, że ma problemy z alkoholem. O dziwo też była dziewicą, rok młodsza ode mnie, jednak czuję się za nią w pełni odpowiedzialny ( niczego nie żałuje i chyba to jest najważniejsze). Nadal jesteśmy ze sobą i znakomicie się uzupełniamy.


Mam lat i jestem dziewicą. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Ktoś zaraz powie, że trudno poznać, czy kobieta rzeczywiście jest dziewicą, zwłaszcza moralną.

Wiadomo, że są kobiety, które miały partnera czy nawet dwóch, a udają, że są dziewicami. W końcu nie zawsze podczas pierwszego razu leci krew, a błona mogła zostać przerwana podczas intensywnych ćwiczeń fizycznych. Istnieją tradycje kulturowe i religijne, które przywiązują szczególną wartość i znaczenie temu stanowi, zwłaszcza wobec niezamężnych kobiet, kojarzonemu z pojęciami czystości osobistej, honoru i wartości. Utrata dziewictwa bywa nazywana defloracją. Można błonę stracić w sposób mechaniczny bez udziału mężczyzny i być dziewicą.


Dziewictwo a błona to dwie rożne sprawy. Można mieć mężczyznę, a po jego wyjściu błona pozstala nietknięta bo wcześniej po prostu nie pokrywała całości wejścia :). Z tego powodu, aby normalnie funkcjonować, muszę przyjmować hormony płciowe. Użeram się z tym od lat, więc na szczęście mam to już pod kontrolą. Mam lat i jestem dziewicą.


Czy jest mozliwosc przy byciu dziewica zalozenia wkładki antykoncepcyjnej (spirali). Chodzi o to że inna metoda nie wchodzi w rachubę. A dzieci nie planuje przez najbliższe lat. Moje koleżanki mają już duże dzieci.


Jak pisze Eliza, niedługo skończy lat i dziewicą być już po prostu nie chce. Ale nie zadowoli się byle kim, bo. Nie dalej jak sto lat temu młodzi polscy artyści wracali z Paryża z kiłą, którą uleczyć miał seks z prostą dziewczyną z ludu. Stąd młodopolska chłopomania i Wesele Wyspiańskiego, który zresztą zmarł na syfilis właśnie.


Dla jednych najważniejszy jest pieniądz, dla innych honor, dla jeszcze innych miłość. Ja mam lat i jestem dziewicą. Nie wstydzę się tego, choć pewnie zdaniem współczesnych trzynastolatek (i ich niewiele starszych koleżanek) powinnam. Nie robiłam tego, co było trendy, mimo że wszyscy wokół naciskali.


Sprzedam dziewictwo, seks z dziewicą - w internecie jest garść ogłoszeń oferujących niezapomnianą noc z dziewicą. Ile kosztuje w Polsce dziewictwo?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty