środa, 29 października 2014

Zaszlam w ciaze w wieku 45 lat

Zaszłam w ciąże w wieku lat. Mam na imię Barbara i mieszkam w Katowicach. Jestem kobietą aktywnie zawodową (prowadzę sieć resteuracji). Jestem szczęśliwą babcią dwóch berbeciów (Jaś latek i Iga latka). Oraz matką trójki dzieci (Małgosia 2 Kuba 2 Przemek 20).


Tak było z moją mamą, siostra w wieku lat nie mogła już zajść w ciążę. Byłam w trakcie menopauzy i przestałam się zabezpieczać. A tu lekarz mi mówi, że zostanę matką. Twoim blogoslawionym stanie moze rzucic sobie tak po prostu “usunela ciaze”. Prawda jest taka ze zabila swoje dziecko.


Ja uwazam ze jesli kobieta jest wstanie zajsc w ciaze i ja utrzymac to znaczy ze jej organizm sobie z tym poradzi. D ciaze utrzymala, wygladala pieknie. Ciąża w wieku lat - porada - Netkobiety.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Szanse na zajście w ciążę w wieku lat – odpowiada Lek.


Planowanie pierwszej ciąży w wieku 3roku. Pierwszą miałam w wieku lat. Wczoraj odebrałam badanie FSH wykonane w 3. Ciaze w wieku lat , lat czy nawet lat nikogo tu nie dziwia. W szpitalu, w ktorym rodzilam, ponad polowa kobiet rodzacych to byly panie po 40tce. Kobiety nie chca tracic wlasnego zycia, mozliwosci zdobycia zawodu, zaczecia kariery, partnerzy chca uzbierac troche na dom i zapaewnic dziecku jak najlepszy start.


Moje dziecko jest calkowicie. Ten krótki 45-minutowy test zaangażował ocenę inteligencji. Witam, mam lat i po raz pierwszy zaszłam w ciażę.


Mąż ma skończone lat, ogólnie cieszymy się z tego ,że wreszcie bedziemy mieć dziecko ale tez i jestesmy nieco przerazeni. Moja najstarsza pacjentka miała lat, zaszła w pierwszą ciążę po inseminacji, niepotrzebne było in vitro. Małgorzata Kożuchowska Polska aktorka, Małgorzata Kożuchowska urodziła syna Jana Franciszka w wieku lat. Jan jest jej pierwszym dzieckiem. Rodzice Radzą - Kobieta - gorące dyskusje.


Co mam robić: zaszłam w ciążę! Niedawno - bo dwa tygodnie temu - byłam na mega imprezie u mojego chłopaka. Zapowiadało się super, ale już po kilkunastu drinkach urwał mi się film i zupełnie nic nie pamiętam! Mamy dzieci najmłodszy lat.


Jestem załamana, mam slabe zdrowie leczę sie z powodu niedokrwistości, chore stasy, arytmię serca mam słabe wyniki badań. Jak to usłyszałam, to nie wiedziałam, czy mam się śmiać, czy płakać. Dobrze, że ugryzłam się w język, bo chciałam zapytać, czy oszczędza na pigułkach, albo tatusiowi coś pękło. To jest dla mnie szczyt nieodpowiedzialności. Mieliśmy spokojne życie, jakoś wiązaliśmy koniec z. Tylko dwie musiały się poddać leczeniu hormonalnemu.


Pozostałe nie miały problemu z zajściem w ciążę, a wiele doczekało się drugiego dziecka. W przypadku problemów z płodnością, medycyna podsuwa rozwiązania. Ja w pierwsza ciaze zaszlam w pierwszym cyklu staran.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty