poniedziałek, 28 marca 2016

Mario goetze opowiadanie

Kacper przepraszam cię nie powinnam robić ci nadziej. Mam nadzieję że znajdziesz super dziewczynę która będzie zasługiwała na ciebie. Byłem głupi to mogło zniszczyć naszą przyjaźń. Ja muszę lecieć taksówka czeka pa-powiedziałam zamykając drzwi.


Jednopart zadedykowany dla Ola Miłej lektury! Dokładnie dwa lata temu pierwszy raz go spotkałam…Był maj, ja- maturzystka chciałam jak najszybciej pójść do jakiejś pracy. Niemiecki piłkarz grający w Borussi Dortmund. To pytanie ma już najlepszą odpowiedź, jeśli znasz lepszą możesz ją dodać. Gdy dowiaduje się, że odchodzi on do innego klubu, załamuje się.


Kupuje bilet na ostatni jego mecz w barwach BVB. Gdy spotkanie się kończy dziewczyna schodzi do tunelu gdzie znajdują się szatnie. Nieprzytomną znajduje ją Mario.


Wieczorem pojechaliśmy z Gotze na obrzeża Dortmundu. Gra na pozycji pomocnika w Borussi Dortmund. Jego ojciec jest nauczycielem informatyki, a matka gospodyni domowa. Ma dwóch braci, którzy również grają w piłkę nożną. Chociaż ją kocha ponad swoje życie, mało kiedy jej to okazuje.


Postanowiłam spróbować napisać kolejne opowiadanie, ale już nie o Borussii. Czasami najpiękniejsza prawda to szaleństwo. NOWOŚĆ - Hej, z tej strony Iza! Dawno mnie tutaj nie było, huh.


Chciałabym Was zaprosić na nowość! Natalia trzymała się za brzuch. Widać było, że ją boli i nie może się przez to ruszyć, dlatego zabrałem ją na ręce i szybko zawiozłem do szpitala. Czekałem na korytarzu, ponieważ zabrali ją na salę.


Nie kończę pisania, mam dla Was kolejne opowiadanie. Plastiki zaczepiały nas jeszcze parę razy, ale zauważyły, że to nie ma sensu i dały sobie spokój. Mojej przyjaciółce idzie trochę lepiej, ale my nigdy prymuskami nie byłyśmy. Pomaga nam też tata Mario, w końcu to nauczyciel. Będzie syn - zawołał Mario, po czym wybuchnął śmiechem.


Potem możemy zmajstrować córeczkę - wziął mnie na kolana blondyn. Jeśli nawet tylko jedna osoba miała to czytać, ale przy tym wzruszać się, uśmiechać, cieszyć się…to było tego warte. Patrząc teraz na liczby, wciąż nie mogę uwierzyć w sukces, jaki razem osiągnęłyśmy. To liczby, jakie mi się nawet nie śniły. Na obecną chwilę, nie mogę powiedzieć kiedy kolejne opowiadanie o Mario.


Nie chcę żeby na tym blogu było tylko o nim. Teraz skupię się na innych piłkarzach. Aczkolwiek możesz poprosić o opowiadanie o Goetze w poście O kim opowiadania?


To opowiadanie jest czymś innym. Jennifer przeprowadziła się do LA z rodzicami i siostrą by zacząć nowe życie. Jest to opowiadanie fantastyczne. Wszystko jednak nie jest takie jakie być powinno. Wszędzie tajemnice, dziwne postacie i niewyjaśnione zdarzenia.


Nie tęskniłam za tamtym miejscem, jednakże brakowało mi morza. Codziennie rano idąc na zajęcia, szłam przy Bałtyku. Po godzinie 15:z Uniwersytetu w Dortmundzie wyszli studenci. Patrząc przez chwilę zauważyłam wiele znajomych twarzyczek!


Niejednokrotnie zaskakuje swymi pomysłami. Tak samo jak dziewczyny lubi ten sam klub, a podoba jej się Łukasz Piszczek. Jej marzeniem jest być jego dziewczyną. Od tego zdarzenia minęły trzy lata.


Marco ma wspaniałą dziewczynę Margaritę, a ja za trzy miesiące zostanę mamą. Zastanawiałam się długo o kim będzie to pierwsze opowiadanie! Leo i Max są podobni do swoich ojców. Kiedy Ci wychodzą na spacer ze swoimi pociechami, są dumni jak pawie. Często śmiejemy się z mężczyzn, z narzeczoną Götzego, jednak ten widok maluje uśmiechy na naszych ustach.


Szkoda, że te opowiadanie się już kończy , zżyłam się z tym blogiem i zawsze z nie. Mario i Marco już nie mogą się doczekać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty