środa, 16 marca 2016

Poznam faceta na stale

Prosze o wiadomosci ze zdjeciem. Opis oferty: Zależy mi na stworzeniu dobrych stałych relacji z mądrym facetem opartych na wartościach. Miło by było aby lubił normalną aktywność , był ciekawy świata, kreatywny niepalący w zbliżonym wieku. Poznajmy się - Flirt, randki oraz darmowe ogłoszenia matrymonialne dla dorosłych przez internet.


Normalnego faceta, kogoś kto nie pozwoli mi zawiesić się na sobie, ale i nie ma zamiaru zrzucać na mnie wszystkich decyzji. Mężczyzny w podobnym wieku (45).

Bezpłatne Anonse Towarzyskie i Osobiste Dziewczyna poszukuje Chłopaka. Kobieta pozna Kawalera oraz inne oferty matrymonialne Pani szuka Pana. Randki dla singli w Polsce, Niemczech, Anglii. Dziwne ze m,usi znac angielski.


Niekoniecznie musi to być stadion piłkarski, możesz wybrać się na jakikolwiek mecz aby spotkać mężczyznę, np. Zanim jednak wybierzesz się na mecz – zrób się na bóstwo i przygotuj się z wiedzy o zespole który będzie grał w tym dniu! Kontakt - to nowe znajomości i rozrywka na najwyższym poziomie.


Poznam mężczyznę do trwałego związku.

Witam ,Chętnie poznam normalną Kobietę z zaletami i wadami. Ogłoszenia Pani szuka pana Bogatynia. Gotową do stworzenia stałego. Szukam kobiety na stale,dla rodziny. Opis oferty: Witam serdecznie szukam fajnego poważnie myślącego chłopaka w przedziale wiekowym 27- lat nie zbyt niski.


Szczupłej ale mądrej czyli takiej która wie jak wygląda prawdziwy związek. Mądrej czyli takiej która potrafi żyć w dzisiejszym powywracanym świecie. I mądrej czyli takiej która potrafi docenić ciepło faceta.


Takiej, której mógłbym oddać całego siebie a przedewszystkim serce. Odpisuję tylko na wiadomości ze zdjęciem. WITAM KOJARZYCIE DZIEWCZYNY TO OGĹ OSZENIE PISAÄ CZEKAM TU MACIEJ LAT MAĹ OPOLSKA A DOKĹ ADNIE SZCZAWNICA :D Witam szukam dziewczyny na stale z poczuciem humoru i Ĺźeby byla Ĺ adna zgrabna i zawsze uĹ miechniÄ ta blondynka lub brunetka obojÄ tne jestem kawalerem od lat i nie znalazĹ em tej jedynej polĂłwki a chciaĹ bym znalesc i zaĹ oĹźyÄ rodzinne jak jest jakaĹ wolna.


Poznałam kiedyś faceta a dziś już się nie znamy. Jestem Ania mam 31lat, pracuje i mieszkam w Krakowie. Niezależna finansowa o silnym charakterze wiedząca czego chce. Hej z tej strony Mateusz lat kawaler bez dzieci z okolic Leszna.


Parę słów o mnie xD Z uśmiechem na twarzy idę przez życie Wysoki brunet z ciemnymi oczami. Jetem sigielka mam lat jestem mila czula troskliwa kochana. Lubie gotowac taniec muzyke kino spacer chce miec do kogo sie przytulac chce zwiazku na stale faceta ktory da milosc romantyczne.

Gdy widzisz w gazecie ogłoszenia pani szuka pana lub pani pozna pana, uśmiechasz się lekko? Niezręcznie Ci dać takie ogłoszenie? Myślisz, że dziś ogłoszenia: poznam pana przeniosły się do internetu, czyli do sieci? Tu też odbywają się poszukiwania miłości na poważnie.


Czy jest tutaj ktos kto chcialby stworzyc rodzine i byc szczesliwym? Nie interesuja mnie przygody wiec jesli ktos o tym mysli to prosze nie pisac. Pragne kochac i byc kochana taka jaka jestem. Interesuja mnie mezczyzni z Poznania.


Poproś o zamieszczenie zdjęć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty