czwartek, 29 grudnia 2016

Poznam puszystą panią

Zazwyczaj panowie w kilku zdaniach opisywali, jakiej kobiety poszukują podając interesujący ich wiek czy wygląd. Ja 47l szczupły zadbany mężczyzna. Jesteś zainteresowana napisz uzgodnimy warunki spotkania,więcej na priv. Ja miły wolny, 47-letni, normalny kulturalny zadbany mężczyzna. Czytać książki jeździć na rowerze.


Poznam puszystą panią

Opis oferty: Cześć, Jestem w związku małżeńskim, ale mimo to gdzieś szukam tego, czego małżeństwo mi nie daje. Jedni nazywają to samotnością, ale w moim przypadku raczej chodzi po prostu o zainteresowanie i chemię, która się ulotniła. Chcialbym poznac kobiete ktora nie boi sie podejmowac decyzji spontanicznie i jest otwarta na nowe przygody zyciowe. WITAM POZNAM MIŁA PANIA DO STAŁEGO ZWIĄZKU MOŻE BYĆ Z DZIECKIEM PRAGNE KOCHAC I CHCE BYC KOCHANY JESTEM NORMALNYM ZWYKŁYM OGARNIĘTYM FACETEM SZUKAM STAŁEGO ZWIĄZKU. Dyskretne spotkania ,przyjaźń.


Nie określam konkretnego wieku Pani,w każdym wieku można przezyc cos pozytywnego. Poznam Panią puszystą xl-xxl chetnie mężatkę. Jestem zadbanym meżczyzną,dyskretnym niezależnym finansowo. Witam poszukuję puszystej pani do.


Ja szczuply ciemny blondyn oczy brąz lat 35. Chętnię poznam puszystą Panią do wspólnych spotkań. Uwielbiam gdy kobieta ma dużo ciałka do całowania. Wiek nie ma żadnego znaczenia :) Ja lata, przystojny ciemny blondyn.


To ogłoszenie jest archiwalne i może być nieaktualne. Dokucza mi samotność,jestem rozwiedziony. Cenię szczerość i prawdomówność. Zdecydowanie poznam panią w wieku 45-5o lat ( nie chudą i nie puszystą ). Resztę mogę o sobie powiedzieć przy spotkaniach. Pozdrawiam wszystkie kobiety zainteresowane moją ofertą matrymonialną.


Mam 35l 190w 90kg chętnie poznam puszystą panią. Chętnie poznam panią do spotkań, nie dłużej niż godzinę dwa razy, trzy w miesiącu, wszystkich odpowiedzi udzielę na meila, wiek od lat, dyskrecja, mile widziane zdjęcia, zapraszam do korespondencji. Miły latek, bez nałogów, wykształcony, przedsiębiorczy, sympatyczny i grzeczny. Na ogół nie mam problemu by nawiązać dobry kontakt również z ciut starszymi osobami, tak więc nie ma znaczenia ile masz lat, ważne. Ja zadbany, kulturalny, nie brzydki ceniący kulturę, anonimowość i higiene.


Wiem, że jesteś po drugiej stronie i to czytasz. Grodzisk Mazowiecki Randki i przyjaciele Pan szuka pani. Miły fajny facet lat pozna miłą fajna dziewczynę. Poszukuję dziewczyny Szukam niskiej, normalnej, naturalnej i zadbanej kobiety do 33l, która będzie ze mną na dobre i złe.


Poznam puszystą panią

Najnowsze ogłoszenia z poddziału Towarzyskie pani pozna pana, strona 22. Wejdź - przeglądaj i dodawaj ogłoszenia pani pozna pana. Tylko wolne, samotne w celu niezobowiązującej znajomości opartej na zaufaniu.


Popularne frazy: poznam mocno puszystą panią, sex anonse, oferty towarzyskie, śląskie, anonse mężczyzn, pan szuka pani, katowice Zamknij Ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką cookies. Formularz kontaktowy: Aby wysłać wiadomość do ogłoszeniodawcy musisz zarejestrować konto i zalogować się - rejestracja konta jest darmowa i nie zajmie Ci dłużej niż minutę. Aby zarejestrować konto i zalogować się wejdź na stronę Moje konto. Mam lat ,178cm ,jestem zadbany,miły,kulturalny,dyskretny. Lubię kobiety o obfitych kształtach.


Nie sponsoruję i nie oczekuję sponsoringu. Mile widziana dłuższa znajomość. Oferty dla kobiet w kategorii Pan szuka Pani. Pan pozna panią Dolnośląskie. Twoja tablica ogłoszeń lokalnych.


Zapraszamy do przeglądania ofert.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty