czwartek, 22 grudnia 2016

Szukam przyjaciółki 2019

Szukam przyjaciółki 2019

Mieszkam od niedawna w tym malo wniczym mieście więc chętnie poznam osobę, z która będę mogła porozmawiać o książkach, sztuce, rysowaniu, grafice i nowych technologiach. Ogłoszenia Pan szuka pani Bytom. Szukam Przyjaciółki takiej na dobre i złe.


Szukam przyjaciółki 2019

Bytom Randki i przyjaciele Pan szuka pani. Hej ;) Mam lata, jestem z Augustowa. Chciałabym poznać koleżankę do spędzania wolnego czasu. Nie mam za bardzo znajomych, a większość ma swoje zajęcia i są. Jeżeli szukasz takiego mężczyznę to zapraszam.


Cześć, jestem tu nowa i szukam koleżanki - kobiety do wspólnych, miłych spotkań. Moj stan cywilny jest skomplikowany - to juz dłuższa opowieść. Cos o mnie - wysoki , dobrze zbudowany z malym brzuszkiem. Wiek nie ma znaczenia bo albo będzie chemia albo jej nie będzie. Mam lat,szczupły brunet,średniego wzrostu,mieszkam w Lublinie.


Ja samotny od niedawna szukam drugiej połówki lub otwartej na szalone spotkania we dwoje cenie sobie szczere i poważne oferty niekoniecznie pięknych kobiet. Mam poukładane życie jestem w związku prowadzę firmę ale jednaj czegoś mi brakuje. Nie szukam żony ani żadnego związku ale też nie szukam zwykłego skoku w bok.


Kogoś z kim będę mógł wyjść do kina na wino zwyczajnie pogadać. Uwielbiam naturę, lubię fotografować i spacerować. Dodam, że jestem w związku, także za oferty towarzyskie podziękuję. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Młoda posiadają ca, własne lokum. Szczupła wysoka niebieskie oczy blond wlosy. Odezwij się jesli jesteś zainteresowana i mobilna.


Poznam panią z czwórką z przodu :). Najlepiej urokliwą, nie za dużą, zadbaną Sądeczankę lub z okolic, która wie czego chce i jest otwarta na partnerskie relacje z zadbanym, miłym facetem - też już nie młodzieniaszkiem :). Kucharz lat w związku po studiach pracujący.


Szukam przyjaciółki 2019

Jestem spokojna uśmiechnięta osoba. Witam chętnie poznam jakąś Panią do wspólnych spotkań żeby miło spędzić czas. Proszę o kontakt zdecydowane Panie (najlepiej mężatki). Poproś o zamieszczenie zdjęć. Opis oferty: Witam miłe Panie.


Mam na imię Henryk, mieszkam we Wrocławiu. Zadbany raczej przystojny facet pozna miłą, realną i dyskretną panią mającą ochotę na oderwanie się od szarej nudnej rzeczywistości. Kołobrzeg Randki i przyjaciele.


Zapoznam koleżankę z okolicy na wspólne pogaduchy kino drinka p. Hej szukasz przyjaciela z którym można porozmawiać spotkać się bez ograniczeń ale dyskretnie bez zobowiązań? Do miłych spotkań ;) Chodzi mi o stałą relacje z jedną kobietą. Ja lat zawsze uśmiechnięty i wesoły. Sprobowac czegos nowego, innego, czegos o czym mysli od dawna. Nie chcialbym jednak by te zmiany tudzież działania zmierzające w ich kierunku były zbyt radykalne.


Jeśli wiesz co mam na myśli, napisz. Interesuje mnie dłuższa znajomość z dojrzałą i naturalną panią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty