wtorek, 27 grudnia 2016

To zabawne jak nic nie znaczyłby świat bez miłości

To zabawne jak nic nie znaczyłby świat bez miłości. Miłość jest potrzebna, bo bez miłości świat byłby straszny. Bez miłości każdy czułby się niespełniony, pusty, nieszczęśliwy. Gdybym mówił językami ludzi i aniołów, a miłości bym nie miał, stałbym się jak miedź brzęcząca albo cymbał brzmiący.


Ona- ubrana na czarno, z kapturem na głowie. Jedynym przebłyskiem były blond włosy, które przypominały o dawnym życiu. Tym życiu, w którym był jej tata.


Teraz spędzała dnie na spacerach z papierosem w. Porusz niebo i ziemie, pozbądź się wszystkich lęków, i przemierzaj ścieżki najmniej wydeptane, ten pierwszy krok, jest najdłuższy - Nickelback. WALENTYNKI - CYTATY O MIŁOŚCI. Zjechać z Tobą w dół po poręczy,. Tez lubię ten kawałek ale nie tutaj na niego miejsce. Zobacz odpowiedzi na pytanie: napisze mi ktoś jaieś fajne tekściki o miłości i onieszczęśliwej miłości ? Długie noce są fajne,pod warunkiem ,że wszystkich Twoich znajomych nie wyjebie z gadu.


I pod warunkiem,że twój komputer będzie działał na tyle sprawnie,żebyś mógł obejrzeć film lub posłuchać muzyki. Z nudów założyłam sobie blogspota. Potrafi zawstydzić Cię jednym spojrzeniem.


Sprawia, że ludzie jej ufają i chcą mówić jej dużo rzeczy mimo, że sama nie przepada za rozmowami. Mimo wszystko dusza towarzystwa. Wolny ptak, który mógł swoje gniazdo założyć w Poznaniu.


Popołudnia bezkarnie cytrynowe Ulegałem gdy wadzili mnie, ulegałem gdy kusili dzielnie, ulegałem biernie, niezmiennie. Lionel Andres Messi Cuccittini, lat. Gerard Pique Bernabeu, lat. Marc-Andre ter Stegen, lata.


Neymar da Silva Santos Junior, lata. Brak komentarzy: Prześlij komentarz. W życiu nie zawsze jest kolorowo, ale najważniejsze jest to że zawsze wychodzimy ze wszystkiego razem. Nie istnieje żaden powód do miłości.


W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca. Bywa, że pierwszej miłości się nie zapomina, ale. Zabawne jak nic nie znaczyłby świat bez miłości.


Podziękować za los Co nasycić się dał. Słońce na wylot przenika przez głowę Życie mi płynie przy tobie cytrynowe, cytrynowe Szczęście na co dzień. Kiedy mowa o cytrynie, nie sposób nie wspomnieć o. Po prostu popołudnia bezkarnie cytrynowe. Bezkarne żółte południe oddycham przytomnie. Przeważnie pijemy wódkę przy stole w ogrodzie.


Niestraszne kosmiczne dziury i groźba wieczności. Coś nie podoba Ci się to sobie to zdrap. Słowa jednej z piosenek łódzkiego zespołu COMA, brzmią: to zabawne jak nic nie znaczyłby świat bez miłości , a ja mam wrażenie, że bez miłości to życie jakoś łatwiej 'dałoby się znieść'. Bo człowiek nie jest taki co by siedział w cieniu - chciałby się. Najgorzej jest, gdy człowiek plącze się nie do końca świadomie w coś, co rani bliską mu osobę.


Sprawdzałam czy wątek już był i nie było. Macie swoje ulubione cytaty z piosenek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty