piątek, 31 marca 2017

Silne zauroczenie

Wystarczającym „powodem” zakochania może być fryzura czy kolor oczu tej drugiej osoby. Istotą zakochania jest niezwykle silne zauroczenie emocjonalne, które prowadzi do równie silnej zależności od drugiej osoby. Jednak w człowieku nie ma nic bardziej zmiennego i nietrwałego niż uczucia.


Właśnie dlatego zakochany bywa nieobliczalny. Czujemy nadmierne bicie serca, podekscytowanie, a wówczas możemy omyłkowo przyczynę naszych doznań przypisać budzącemu się w.

Niebezpiecznie jest natomiast inne uczucie, które objawami może przypominać właśnie bardzo silne zauroczenie : obsesja. Mimo, iż wygląda na zakochanie, bliżej jej do… uzależnienia. Czy może chodzi o coś innego?


Kiedy był rok szkolny rok temu to spodobał mi się chłopak. NAZWIJMY GO A)On tak energicznie na mnie wpływał, że nie wiem co. Po prostu miałam motylki w brzuchu.


Dodam, że mam lat, a on 15.

Tylko że urodził się trochę w późnym miesiącu, w grudniu. Chodzi do liceum, a ja do 2. Uczęszczałam na terapię do psychologa. W pewnym momencie poczułam silne zauroczenie. Odprowadzał mnie, proponował wspólną jazdę tramwajem, znajdował dla mnie czas, gdy chciałam, mogłam dzwonić o każdej porze dnia i nocy, terapie trwały nawet 2h, rozmawialiśmy o wszystkim. Miłosne zauroczenie nie trwa wiecznie.


Obraz tego, co nas w kimś pociąga, a co odpycha kształtuje się w nas od wczesnych lat dzieciństwa. Wiele osób ma dokładne wyobrażenia idealnego partnera. Jego cechami obdarza się właśnie tę osobę, która towarzyszy nam w fazie zauroczenia. Kiedy spada poziom fenyloetyloaminy u osoby wcześniej zakochanej na zabój, pojawić się może tak silne pragnienie uczucia euforii, które towarzyszyło początkowej fazie zakochania, że nie. Hormony szaleją (neurotransmitery działają jak narkotyki), ciała się przyciągają, w brzuchu fruwają motyle, a serce bije szybciej.


Miałam do tego silniejszy popęd sexualny, innych objawów brak. Było to tak silne, że robiłam rzeczy których bardzo żałuje łącznie z kłamstwami i oszustwami, obsesją. Niewiem ile w tym wszystkim choroby, a ile mnie.


Jak poradzić sobie z zauroczeniem - Mężczyzna. Różni się od głębszego, dojrzałego uczucia.

Oba stany odczuwa się bardzo indywidualnie. Zauroczenie to przede wszystkim fascynacja drugim człowiekiem. Jednak są symptomy, po których można stwierdzić, czy to zauroczenie, czy już miłość.


Zobacz, czym fascynacja różni się od miłości! To poważna pomyłka, gdyż istotą zakochania jest silne zauroczenie emocjonalne, podczas gdy istotą miłości jest świadoma i dobrowolna postawa wobec kochanej osoby. Mylić zakochanie z miłością to mylić jedną z faz rozwoju człowieka ze szczytem dojrzałości. Zakochanie nie trwa wiecznie i nie zawsze ma szczęśliwe zakończenie. Codziennie w pracy wasze spojrzenia się spotykają, serce bije mocniej, a motyle w brzuchu zaczynają wirować.


Choć trwa to już od jakiegoś czasu, twój organizm nadal reaguje tak samo. Zapewne większość z nas zna to uczucie - pożądanie, niepewność, zauroczenie. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. Silne zauroczenie w pracy - Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Mam na imię Monika, obecnie mam lat. Mam problem, często spotykany. Mój starszy brat uczęszcza ze mną do szkoły muzycznej. Oznaki zakochania u mężczyzny – psychologia.


Czasami mężczyznom jest bardzo nielekko przyznać się kobiecie w miłości. Oni przeżywają urozmaicone uczucia od wstydu i niepewności, do wątpliwości i bojaźni odpowiedzialności. Być może moje zaroczenia nie były tak silne jak to Wasze.


Na zauroczenie nie mamy wpływu, przeżywamy je indywidualnie. To cały szereg reakcji wywoływanych przez neuroprzekaźniki, takie jak endorfiny endogenne wytwarzane w naszym mózgu - wyjaśnia. Amortencja (ang. Amortentia) — najsilniejszy eliksir miłosny na świecie.


Nie wzbudza prawdziwej miłości, powoduje jedynie silne zauroczenie albo obsesję. Siła tego eliksiru zależy od długości jego. Hej, widzę bardzo pomagacie tu w takich sprawach, dlatego zaryzykuje i opowiem Wam o moim problemie. Nigdy w życiu się nie zakochałam.


Fakt, miałam chłopaka, ale to nie była miłość, po prostu byliśmy bliskimi przyjaciółmi, a z racji tego, że jestem strasznie miękka to nie potrafiłam mu odmówić, kiedy wyznawał mi miłość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty