środa, 7 czerwca 2017

Lento pani pozna

Ogłoszenia kobiet z całej Polski w kategorii Pani szuka Pana. Twoja tablica ogłoszeń lokalnych. Zapraszamy do przeglądania ofert.


Dzięki kategorii Pani szuka Pani możesz znaleźć koleżankę do wspólnych spotkań, wyjść na miasto i do kina. Pani pozna Pana Zachodniopomorskie.

Witam koleżanki pragnę poznać miło koleżankę wspólnych spotkań więcej informacji na priv zapraszam kochane pozdrawjam samym panom dziękuję odrazy blokuje. Oferty dla kobiet w kategorii Pan szuka Pani. Moje szczęście jest koloru twoich oczu.


Ma twój uśmiech, twoje ręce, twoją twarz. Poproś o zamieszczenie zdjęć. Są kobiety, które poznają pana na jedną noc, romantyczną kolację czy szaloną zabawę i takie, które poznają pana na całe życie, na dobre i na złe.


Marzą o małżeństwie i pięknej miłości. Chodzi mi o zwykle meskie towarzystwo I raczej relacje przyjaciol, a nie kochankow.

Randki i przyjaciele Pani szuka pana. Wykonuje pracę biurową,lubie zacisze domowe,podróże. Jestem miłą uśmiechnięta kobietą, która mimo tego co przeżyła nadal czerpie z życia jak najwięcej. Uwielbiam spacery i jazdę na rowerze. Jeśli chcesz mnie poznać i jakie mam hobby, to zadzwoń do mnie, jestem ciekawa co tu robisz.


Szukam partnera do życia, który tak jak ja lubi działkę,muzykę i taniec. Panowie szukający przygód prosze nie pisac. Opis oferty: Szukam Pana do stałego związku! Wolna,niezależna a przede wszystkim samotna pozna pana również wolnego i samotnego. Jeśli szukasz przyjemnych doznań w miłej kulturalnej atmosferze i zabawy to napisz do nas a udzielimy wiecej informacji.


Blondynka ( krótkie włosy) śred. Poznam Pana w przedziale wiekowym od lat do lat o miłej aparycji z kulturą uczciwego. Liczę na powagę z Pana strony. Pan pozna panią Zachodniopomorskie.


Czterdziestolatka pozna Pana do związku. Poznam wolnego mężczyznę powyżej lat mieszkającego na wsi lub w małym mieście, mobilnego, do spokojnej poważnej relacji.

Interesuje mnie wyłącznie dobra. Panie prosze lubie rowniez starsze fajnie mi sie dogaduje ,warunek fajna zadbana-i zdecydowana. Cel:Wspólne spędzanie wolnego czasu,lubiącego podróże w celu podziwiania pięknych widoków, przyrody poznawania różnych kultur,a wieczorami posiedzieć przy lampce wina w romantycznym klimacie.


Ja preferuję czynne spędzanie czasu:rower,spacery,zwiedzanie,fitness itp. Czekam na oferty konkretnych dojrzałych mężczyzn w pełnym. Podobne ogłoszenia w okolicy. Pani pozna sympatyczną panią w podobnym wieku. Para pozna ciekawego mężczyznę.


Mama kochanych urwisow pozna pana który poważnie myśli o związku. JUŻ MAMY PROSZĘ NIE PISAC Sobota. Witamy para po oboje szczupli poznają Pana parę starsza na kawkę z. Jesteś zainteresowany zostaw zdjęcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty