czwartek, 29 czerwca 2017

Poznam miłego faceta

W kinie przeważnie ogląda się film i nie rozmawia. W-wy i też szukam miłego faceta. Również chętnie po 40- tce , szczupłego , zadbanego.


Jestem wysoka , zgrabna, ciemne włosy, mail : kaja. Cześć ;) poznam kobietę z woj. Szukam normalnego, spokojnego, porządnego faceta na kumpla.

Niekoniecznie musi to być stadion piłkarski, możesz wybrać się na jakikolwiek mecz aby spotkać mężczyznę, np. Zanim jednak wybierzesz się na mecz – zrób się na bóstwo i przygotuj się z wiedzy o zespole który będzie grał w tym dniu! Jestem osobą pogodną lubiącą podróżować, otwartą na poznawanie nowych ludzi. Przystojnego, zadbanego, bez nałogów. Takie ogłoszenia jeszcze do dziś znaleźć można na łamach regionalnych gazet.


Najczęściej znajdują się w specjalnych rubrykach towarzyskich. Polityką prywatności (zgoda wymagana) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez WOSKAR Z WOŚ J WOŚ I JANULEWICZ Sp. Akceptuję Regulamin użytkownika portalu 24jgora.

Studiuję, pracuję, regularnie uprawiam sport :) Mieszkam i studiuję aktualnie w UK. Jest to moje pierwsze ogłoszenie i szczerze, nie wiem za bardzo co tutaj o sobie pisać ;p Najlepiej. Interesuje mnie wylacznie realna znajomosc. Piszesz to od razu zalacz zdjecie. Gorąca namiętna sympatryczna, przede wszystkim z dużym poczuciem humoru.


Bezpłatne Anonse Towarzyskie i Osobiste Dziewczyna poszukuje Chłopaka. Kobieta pozna Kawalera oraz inne oferty matrymonialne Pani szuka Pana. Randki dla singli w Polsce, Niemczech, Anglii. Hej, jestem letnią, wesoła i rozrywkową studentką. Od tygodni Mieszkam i pracuję aktualnie w UK.


Postanowiłam spróbować poznać miłego i kulturalnego Faceta aby przyjemnie spędzić czas. Nie wiem co tu więcej napisać, pierwszy raz szukam kogoś w ten. To ogłoszenie jest archiwalne i może być nieaktualne.


Heej :) Mieszkam i studiuję aktualnie w Holandii. Jestem miłą i sympatyczną osobą która chce poznać normalnego faceta z poczuciem humoru. Mam lat, jestem normalną, zwyczajna dziewczyna.


Przebywam aktualnie samotnie w UK.

Nie mam pojęcia co więcej pisać w treści ogłoszenia. Chętnie poznam sympatycznego i miłego faceta. Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi. Mieszkam i studiuję aktualnie w UK. Jestem zadbana, wesoła, wysportowana i trochę szaloną brunetką :) Zapraszam do kontaktu.


Witam Panów :) letnia studentka. Postanowilam spróbować poznać na tym portalu normalnego, dojrzałego emocjo. Cała Polska Hej, mam lata, 167cm wzrostu. Poznam Faceta Bez Zobowiązań.


Figura wysportowana, dużo się ruszam i ćwiczę :) Na codzień jestem wesoła i uśmiechnięta, niestety ostatnie miesiące nie były dla mnie łatwe. Jestem miłą sympatyczną osobą, brakuję mi sympatii z którą mogłabym mile spędzać czas na tańcach , podróży na spacerek , na rowerek wypicie razem wspólnej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty