piątek, 2 czerwca 2017

Mam 17 lat i nigdy nie miałem dziewczyny

Mam lat i nigdy nie miałem dziewczyny , czy to normalne? Witajcie, tak jak wyżej, czy to normalne? W sumie to nigdy nie miałem odwagi by podejść do jakiejś dziewczyny która mi się podoba.


Z tego co wiem to brzydki nie jestem, chociaż żadna dziewczyna nie powiedziała mi nigdy że się jej podobam. Czy to wstyze mam lat i nigdy nie mialem dziewczyny ? Czy to dziwne, ze mam lat i nie mialem jeszcze dziewczyny i nie uprawialem sexu?

Czy jak mam lat i nigdy nie mialem dziewczyny ani sexu to jestem. Prawie lat i nigdy nie miałem dziewczyny. W przyszłym roku skończę lat. Nie mam i nigdy nie miałem dziewczyny.


Mam bardzo duże szansę zostać tym słynnym 30-letnim prawiczkiem. Nigdy nie miałem dziewczyny, lat - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!

Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Mam lata, nigdy w życiu nie miałem dziewczyny, nigdy nie uprawiałem seksu a mój największy wyczyn to jeden jedyny pocałunek jak do tej pory. Nie wiem co ze mną może być nie tak.


Nie lubię mężczyzn, którzy są kochliwi - wchodzą w związki, pokorzystają z nich i się znudzą. Bądź co bądź, to świadczy o człowieku. Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies.


Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. To, że masz lat i nie miałeś dziewczyny tylko dobrze o tobie świadczy. Większość moich znajomych dziewczyny poznała dopiero na studiach i są szczęśliwymi parami.


Zacząłem chodzić na siłownie. Zauważyłem tam dużo ładnych i zgrabnych dziewczyn. Tylko sie im przyglądam,ale nie zaczepiam nie chce być natrętny. Nie chce tez,żeby myślały, ze jestem jakimś zboczonym facetem, który się napala na małolaty.


Tagged as: latek który nigdy nie był w związku, lat nigdy nie miałem dziewczyny, chłopak który nigdy nie miał dziewczyny, mam lat i nigdy nie byłem w związku, mam lat i nigdy nie miałem dziewczyny, mój chłopak nigdy nie miał dziewczyny, nigdy nie bede mial dziewczyny, nigdy nie byłem w związku lat, nigdy nie. Forum dyskusyjne gry filmy gra sprzęt fotografia PC online. Jestem za półmetkiem, nie miałem wtedy dziewczyny i żyję.


To znaczy jeśli chodzi o wygląd nie jest wcale tak źle. Mam lat i nigdy nie miałem dziewczyny.

Ja tam mialem duzo kobiet a pare razy bylem w burdelu. Miałem lat Jestem facetem, ale kiedyś miałem też lat. Wpada do mnie Mirek z plecakiem i jakim ś wyposa żeniem i mówi - dawaj kurna jedziemy w Polskę.


Dziewczyny owszem, ale nie dostępne. Ferajna trzyma sztamę i nie w głowie wycieczki na polowanie. Wzrost nie jest kluczową sprawą w relacjach damko męskich.


Mam wielu znajomych, którzy mają od lat dziewczyny a są dużo niżsi ode mnie( ja mam 178). Jestem brzydki żadna mnie nie chce - nie uwierzę, że nigdy nie widzieliście mało przystojnych facetów z dziewczynami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty