piątek, 25 sierpnia 2017

Ile jest osób o nazwisku i imieniu

Rymut: ile jest w Polsce osób o danym imieniu (II) gaudencja 15. Jak moge sprawdzić ile osób mieszka w polsce o moim imieniu i nazwisku? Tą stronkę znalazłem już dawno.


Portal społecznościowy Moikrewni. O 3:rano pieniądze z kont po prostu wyparowały. Zadaj pytanie na forum o szukanie osoby po nazwisku lub spróbuj zawęzić swoje zapytanie.

Wiecie jak sprawdzic ile osob o takim samym imieniu i nazwisku co wy mieszka w Zaloguj. Polsce by się uzbierało, ale googlowałam kiedyś i też. Najwięcej jest ich w stolicy (2osób). Jako ciekawostkę dodam, że w szkole podstawowej chodziłem z jedną z osób o tym samym nazwisku, co ja, ale nie należy do mojej rodziny.


Wyszukiwanie osób w sieci to nie „bułka z masłem”, choć mogłoby się wydawać, że nie ma nic prostszego. Wiesz o tym na pewno, bo nie ma chyba internauty, który choć raz w życiu nie szukałby informacji o innej osobie w sieci. Na dowodzie osobistym jest to napisane, ile osób o takim samym imieniu i nazwisku jest w Polsce :P To u mnie jest jestem jedyny z takim imieniem i nazwiskiem.


Co do strony to kiedyś już to widziałem, ale W Polsce jest osób o nazwisku XXXX :D.

Dobry wieczór, Mam na imię Marta, mieszkam we Lwowie. Zwracam się do Panstwa w imieniu mojej koleżanki Oksany. Kolejnym problemem stanowiącym przeszkodę w ustaleniu numeru księgi wieczystej po nazwisku może być konieczność doprecyzowania danych o dodatkowe informacje, jak numer PESEL lub imiona rodziców, gdyż może zdarzyć się sytuacja, iż znajdziemy dwie lub więcej osób o takim samym imieniu i nazwisku. Dość rozpowszechniona jest pogłoska, jakoby cyfra na odwrocie dowodu osobistego, na dole na końcu drugiego rzędu oznaczała liczbę osób o takim samym imieniu i nazwisku, co właściciel dowodu.


W internecie można znaleźć całkiem sporo odniesień do tego „faktu”. Jak sprawdzic ile osób o danym imieniu jest w Polsce? I nie, nie aktualizuje się to, jest to stan na tę chwilę.


Dopiero zaczynam swoją przygodę z programowaniem, chcę napisać prosty program, który będzie miał następujące funkcje: Wyświetalanie wszystkich osób w ksiązce, wyszukiwanie po nazwisku i wyszukiwanie po imieniu. Zrobiłam klase, przykładowe osoby, menu wyboru oraz wypisywanie na ekranie wszystkich rekordów. Islandia wyróżnia się tym, że nie ma tam nazwisk sensu stricto.


Występują tam prawie wyłącznie (poza nielicznymi wyjątkami pochodzenia obcego) nazwiska patronimiczne. Nazwisko tworzy się poprzez połączenie imienia ojca oraz końcówki oznaczającej płeć: -son (syn) lub -dóttir (córka). W ten sposób syn Hjálmar mężczyzny o imieniu i nazwisku Jón Stefánsson, będzie się. Wbrew pozorom w skali całego kraju liczącego miliony mieszkańców – nie trudno o wyszukanie osób o takim samym imieniu i nazwisku.


A to prowadziłoby do pomyłek i utrudnień w wyszukiwaniu ksiąg wieczystych. Otrzymamy wówczas nową listę wyłącznie z twórcami o tym nazwisku. GUNTER z dwoma kropeczkami nad U.

Dwóch autorów, dwa pomysły ale sens jeden. Nieprawidłowe numery PESEL mogą pojawiać się tylko wyjątkowo, np. Informacje o nieprawidłowościach związanych z numerem PESEL. Definicja i znaczenie z języka polskiego, biografia. Spis nazwisk i ludności w Polsce.


Kto ma urodziny dziś, jutro, pojutrze. Jak znależć kogoś po imieniu i nazwisku. Ja bym się wykosztował i zadał pytanie w ewidencji ludności w gminie (dla tego miasta).


Może być wymeldowany decyzją administracyjną (sporo cwaniaczków tak robi - można wtedy listy wysyłać na Berdyczów).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty