poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Zonaty mezczyzna

Obrączka na palcu to nietykalność. Tak jak kiedyś chłopak koleżanki był dla mnie nieosiągalny, tak z biegiem lat każdy mężczyzna, który ma obrączkę na palcu (albo w kieszeni) stał się w moim wyobrażeniu nietykalny. Choćby był najbardziej czarujący na świecie, nic nie usprawiedliwia kuszenia go. Jak to się dzieje, że niektóre kobiety angażują się emocjonalnie w związek z góry skazany na porażkę, a co najmniej z założenia trudny, pełen napięć i stresów? Bo przecież osoba, która ma już jakieś zobowiązania - szczególnie, kiedy jest rodzicem - nie stanie się nagle wolna.


Dochodzi do nich regularnie, ale nie mówi się o tym głośno, ponieważ jest to temat taboo. Romanse z żonatymi mężczyznami są z założenia bardzo ryzykowne. Być może to właśnie element ryzyka jest tym, co najbardziej pociąga ludzi romansujących ze sobą.


Czego oczekuje od takiej relacji mężczyzna, a czego kobieta? I czym to się przeważnie kończy? Jestem w takim związku od kilku lat. Nie potrafię podjąć decyzji o rozstaniu. Raz się cieszę bo mam wrażenie,że to miłość na zawsze,obojętnie co się w naszych życiach nie wydarzy , i nigdy nikogo już tak mocno nie pokocham.


Dlatego kochana odpusc sobie go, ja ci to radze, bo sama bylam wplatana w taki uklad tez z zonatym kolesiem , lat starszym, tylko ze ja nie wiedzialam ze jest zonaty , a potem sie dowiedzialam, ze ma zone, z ktora mieszka, sa szczesliwym malzenstwem z ktora normalnie wspolzy. Najlepsza rada jaką możesz dać kobiecie w takiej sytuacji, to aby nawet nie przyszło jej na myśl zaczynać. Niestety, gdyby to było takie proste i gdyby można było kontrolować w kim się zakochasz… a co jeśli i Tobie przydarzył się romans z żonatym?


Lekarz do którego czesto chodziłam w sprawach estetycznych. Imponował mi swoim intelektem i fizycznością pomimo dojrzałego już wieku. We śnie widziałam jak wychowuje swoją dwójkę dzieci z młodsza od swojej żony kobietą, jego żona płakała z tego powodu. Nie ze ciebie nie rozumiem, bo mi samej pewien zonaty sie podobal.


Ale trzeba miec troche samokontroli, uciac poki swierze, miec troche godnosci i moc sobie spojrzec w twarz nad ranem. A moze to zonaty mezczyzna wzial sie za nia? Lepiej skonczyc nieudany zwiazek niz zyc z kims na sile i oszukiwac. NIGDY nikogo nie oszukales, nigdy nie sklamales? Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies.


Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Grudziądz: tak to jest z facetami nie powinieneś przekreślać swojego małżeństwa to chwila słabości jaką czujesz do innej kobiety wymaż ją ze swojego serca i nie przekreślaj swojego małżeństwa tak naprawdę ranisz żonę zdradzasz pomyśl jak ta kobieta celowo powie o tym twojej żonie że sypia z. Najnowsze wiadomości ze świata showbiznesu i polityki. Oglądaj filmy i zdjęcia: wywiady i fotogalerie. Mam romans z zonatym mezczyzna , ma tez dwojke dzieci. Wiem, ze to nie jest moralne, ale prosze nie bluznijcie na mnie.


Trwa to kilka lat, choc jestesmy mlodzi, ja oczywiscie mam tylko jego. Po prostu wydalem im sie na tyle interesujacy, ze je to nie obchodzilo i chcialy sie spotkac, a potem nadal spotykac. Tak wiec nie ma co generalizowac – czy kobieta czy mezczyzna – nie ma znaczenia.


Jak jest klucz, to statystycznie te ponad pojdzie w tango i tyle. A co w sytuacji gdy zonaty facet zakocha sie w wolnej kobiecie? Sa tez to kobiety smutne, zagubione i skryte. Nie,to nie jest watek potencjalnej kochanki. Moze po waszych wpisach, ktoś , któraś przeczyta wątek i kopnie żonatego gnoja prosto w zad?


Zonaty owszem tez moze sie zakochac w innej niż zona. Traktuję to doświadczenie jako nauczkę. Myślę, że żonaci faceci robiący skoki w bok są po prostu niezadowoleni z życia i szukają spełnienia gdzie indziej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty