wtorek, 8 sierpnia 2017

Smutne historie z życia wzięte

Nie ponosimy odpowiedzialności za treści nadsyłane przez użytkowników w portalu. Niektórzy mówią, że kto się czubi ten się lubi, a ja z biegiem czasu na 1 się z tym zgadzałam. Interesują cię perypetie innych ludzi?


Przygotowaliśmy dla ciebie prawdziwe poruszające historie z życia wzięte i najlepsze opowiadania miłosne. Przekonaj się, z jakimi problemami przyszło się zmierzyć osobom takim jak ty. Koniecznie przeczytaj, a później porozmawiaj o tym na naszym forum!

Czytuję tutaj różne historie i pomyślałam, że podzielę się moją historią życiową. No może nie jestem jakąś sławną osobistością i nie mam jakiegoś bogatego życia, ale mam ochotę podzielić się z wami tym, co przydarzyło mi się najpiękniejszego w życiu. Moja siostra przyłapała swojego męża na zdradzie z bardzo młodą dziewczyną. Pierwszy raz przespała się z nim żeby nikomu nie powiedział, że jego syn zdradza z nią narzeczoną. Tak więc zarówno ojciec jak i syn zdradzali kobiety swojego życia z tą samą dziewczyną i co najlepsze nie zdawali sobie z tego sprawy.


Przez chorobę 8-latka starzała się razy szybciej. To nie powstrzymało jej od normalnego życia. Strzel suba,łapkę oraz dzwoneczek! Z życia wzięta, prawdziwa historia z nutką humoru.

Do czego posunie się facet, by podbić serce ukochanej? Strona zawiera historyjki i anegdoty z życia wzięte. Historie z życia wzięte: Miłość naprawdę jest ślepa: Życie upływało mi lekko i przyjemnie. Miałam fajną pracę, byłam zdrowa, nie brakowało obok mnie paczki sprawdzonych przyjaciół i różnych wielbicieli. Miałam lata i świat stał przede mną otworem.


Straszne historie z życia wzięte. Agulindapl odpowiedział(a) 06. Z duchami, slbo niewyjaśnione, a może ktoś was śledził w nocy i czujesz się obserwowany?


Serwis publikujący śmieszne historie - demotywatory tekstowe. Zamieszczaj, komentuj i oceniaj humorystyczne teksty. Mimo, że życie potrafi dać w kość - każdą wpadkę można obrócić w żart. Popularne historie niesamowite z życia wzięte.


Ludzie ze zdjęcia wyglądają na normalną, szczęśliwą rodzinę. Gdy wychodziła na słońce, dosłownie krzyczała z bólu. Znacie jakieś ciekawe straszne historie z życia wzięte? No więc jutro nocują u mnie kumpele i przeważnie zawsze gdy u mnie są opowiadamy sobie całą noc jakieś straszne opowiadania.


Jakiś czas temu napisał do mnie Pan z centralnej Polski. Na początku pisał o sobie tyle, że też jest byłym świadkiem, bardziej mnie wypytywał o moje przejścia, doznania, wnioski, patrzenie na org i świat oczami odstępcy. Cześć , pojawił się do tej samej historie z życia wzięte.

Ponieważ pierwszy raz piszę , mogą się wydawać dziwne ale one naprawdę się przydarzyły mi i inny moim znajomym. Chciałabym, żebyście polecili mi smutne historie miłosne, takie z życia wzięte, a może żebyście opowiedzieli tu swoją. Może wtedy poczuję się choć troche lepiej po rozstaniu.


Mogą być też smutne historie z filmów lub książek. Gdy bezdomny zmarł, pies nie chciał opuścić go na krok. Ich zdjęcie obiegło cały świat. Lekarze otworzyli drzwi i wpuścili psa do umierającego mężczyzny. To, co dzieje się później, łamie serce.


Złote myśli, cytaty i historie z życia wzięte. Nie chcę go zaśmiecać, to co napisałem miało być znacznie krótsze. Prawdziwe historie z życia wzięte. Smutne historie - Opowiadania.


Cały wieczór gadał o Pokemon GO i nie dawał mi praktycznie dojść do słowa. W pewnym momencie wstał i ze słowami Czuję, że między nami nie ma tego czegośi wyszedł zostawiając mnie z rachunkiem. Zdecydowanie nie była to moja najlepsza randka w życiu. Pokaże Ci wszystko to co czuje.


Zaatakowała mnie straszna grypa żołądkowa. Na drugi dzień ledwo byłem w stanie dojść do kibla, bo tak mnie choróbsko osłabiło. Opublikuj swoje anegdoty z życia wzięte lub opowiedz innym co ci się wyjątkowego przydarzyło.


Podziel się tutaj ze wszystkimi Twoimi niecodziennymi lub wyjątkowymi wydarzeniami które naprawdę miały miejsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty