wtorek, 11 grudnia 2018

Historie z życia wzięte zdrady

Prawdziwe historie - z życia wzięte opowiadania o rozstaniu i rozwodzie. Wyobraź sobie, że ktoś, kogo kochasz, zdradza cię za twoimi plecami. Ale na szczęście zdrada wcale nie jest tak popularna.


Sprawy między Maćkiem i Agnieszką zaszły nieco za daleko, ale u Sianków nic się nie zmienia - wszyscy żyją jak gdyby nigdy nic. Tagi: ciąża, czy się przyznać, emocje, historia z życia, historie z życia, kłamstwo, niepożądana, prawda, przypadkowa, z byłym, zaszłam w ciążę, zaszłam w ciążę z byłym mężePodobne artykuły: Matka zniszczyła moje dzieciństwo!

Brzuch do wynajęcia Ciężarówka czyli Ja. Kiedy z dumą referowała nam swoje „postępy w śledztwie” zaczęłyśmy patrzeć na siebie nawzajem coraz bardziej zdumione. Klientka wykazała się owszem, nie lada cierpliwością. To, że pojawienie się na świecie małego dziecka przewraca życie do góry nogami wie chyba każdy. Ale pojawienie się na świecie dwojga małych dzieci to już rewolucja, której zwykły śmiertelnik nie jest w stanie ogarnąć.


Nie ponosimy odpowiedzialności za treści nadsyłane przez użytkowników w portalu. Niektórzy mówią, że kto się czubi ten się lubi, a ja z biegiem czasu na 1 się z tym zgadzałam. Moje kochane dzieci wymyśliły sobie, że zabawnym będzie powiedzenie tatusiowi, że całowałam się z tym panem.

Po wielkiej awanturze, wyzwiskach itp, dzieci przyznały się, że sobie to wymyśliły. Naoglądały się programu Zdradyi chciały zobaczyć tego typu akcję na żywo, bo będzie śmiesznie. Kilka miesięcy później przyznała mi się do zdrady. Nie była w stanie powiedzieć, z iloma poszła do łóżka. Tłumaczyła mi się, że chciała spróbować seksu bez zobowiązań, zobaczyć jak to jest i się jej to spodobało, szukała wciąż nowych wrażeń.


Serwis publikujący śmieszne historie - demotywatory tekstowe. Zamieszczaj, komentuj i oceniaj humorystyczne teksty. Mimo, że życie potrafi dać w kość - każdą wpadkę można obrócić w żart. Poradnik o Zdrowym Stylu Życia: Psychologia, Profilaktyka, Fitness, Diety.


Mogą wreszcie dowiedzieć się, co mówią kobiety, które dopuściły się zdrady z mężami innych kobiet, będąc często w ich najbliższym otoczeniu. Zachęcamy też do zapoznania się z równoległą pozycją „Jego zdrada. Historie prawdziwe”, która tylko pozornie skierowana jest wyłącznie do kobiet.


Serial „Ukryta prawda” to program z gatunku scripted docu w realistyczny sposób przedstawiający historie z życia wzięte. Od tych najmniejszych po dramatyczne. Co może być gorszego od zdrady przez bliską Ci osobę?


Może zdrada dwóch bliskich Ci osób?

Tak, to jedno z najgorszych doświadczeń w moim życiu. Moje zaufanie zostało zawiedzione podwójnie, a złość na nich i na siebie wręcz niewyobrażalna. Tak, na siebie też jestem zła, bo mogłam się.


Scenariusze, które z założenia mają opisywać historie z życia wzięte, są zwykle miałkie, groteskowe i zazwyczaj dostarczają pożywki do internetowych kpin. Wiem, powiecie zaraz: hej, a co z narzeczonym. Nigdy, przenigdy nie zrobiłabym mu krzywdy, nie dopuściłabym się zdrady, ale… Tomek podchodzi do mnie i czule całuje w policzek, nasze dłonie dosłownie na sekundę spotykają się.


Jak miło Cię widzieć, wyglądasz fantastycznie. Z życia wzięte: Czy naprawdę TO był powód do jego zazdrości? Kilka dni temu zostałam główną prowokantką jeśli chodzi o zazdrość mojego chłopaka.


Najgorsze w tym jest to, że ja nie rozumiem, dlaczego sytuacja, którą zaraz opiszę, wzbudziła w nim taką zazdrość. On z kolei nie pojmuje, dlaczego ja nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty